וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הקבוצה לא תועמד לדין על התפרעות האוהדים

1.11.2011 / 12:32

למרות שהאירועים נרשמו בדו"ח המשקיף, הקבוצה לא תופיע לבית הדין, כשגם יובל נעים שהורחק נגד רמת השרון יצא בזול

למרות התקופה הקשה שחווה בית"ר ירושלים, היא יכולה אולי לקבל בשורה מעט מעודדת מההתאחדות לכדורגל: הקבוצה לא תועמד לדין בעקבות האירועים לאחר משחק ההפסד נגד עירוני רמת השרון. הקבוצה קיבלה הבהרות מגורמים בהתאחדות לכדורגל שאין כוונה להעמיד אותם לדין. יש לציין כי האירועים לא נרשמו בדו"ח השיפוט של מנשה משיח, אלא חלקם נרשמו רק בדו"ח המשקיף.

כזכור, אוהדי בית"ר ירושלים פרצו את השער החיצוני של מתחם חדרי ההלבשה והתקשורת אך נעצרו על ידי המשטרה והמאבטחים בדלת הכניסה והמשיכו להפגין ולהשתולל בחנייה שמחוץ למתחם. עוד לפני כן, עם סיום המשחק, ניסו האוהדים להגיע אל יו"ר המועדון איציק קורנפיין, שישב ביציע הכבוד עם הסקאוט איתן מזרחי, ובמקום נוצרה מהומה גדולה. האוהדים שברו את שמשת יציע הכבוד. בסיום יצא קורנפיין מהמקום בליווי משטרתי.

גם המאמן יובל נעים, שהורחק במהלך אותו משחק, לא יועמד לדין. כזכור, נעים הורחק במהלך המשחק לאחר שנכנס לתחומי המגרש.

שוער הקבוצה אריאל הרוש יעבור הלילה (שלישי) בדיקת MRI על מנת לאבחן את הפציעה בברכו. כזכור, הרוש נפצע במשחק האחרון של הקבוצה נגד עירוני רמת השרון בהיתקלות עם אורן ניסים, והוחלף כאשר ברכו התנפחה והוא לא יכול היה לדרוך על הרגל. בבית"ר מתוחים לקראת הבדיקה, אבל מבינים שהשוער ייעדר בשבועות הקרובים. נראה כי במועדון ישמחו לשמוע כי ההערכה הראשונית המדברת על קרע ברצועה הצידית ובמיניסקוס, מה שיצריך היעדרות של 6-8 שבועות תתממש. גם המאמן יובל נעים מודאג ואמר לאנשים בבית"ר: "אנחנו חייבים אותו להמשך כי גם אם נרצה, אין לנו כסף למשהו אחר".

מעבר לכך, הקבוצה זכתה היום לחופש מאימונים כאשר מחר צפויים השחקנים לשוב ולהתחיל בהכנות לקראת משחק החוץ הקשה נגד מכבי תל אביב באצטדיון רמת גן. למרות מצבה של הקבוצה והיריבה הקשה, דווקא עמדת האנדרדוג לקראת המשחק גורמת לשחקנים לשדר אמונה ואפשרות להצלחה, כשאחד מהם אמר: "כבר רמסו אותנו, אמרו שהשחקנים לא מתאימים לליגת העל, כל מה שנשאר לנו זה הכבוד שלנו. אנחנו מאמינים שיש לנו כבוד למרות כל מה שאומרים. הליגה ארוכה ואנחנו נוכיח את זה".

בית"ר צפויה להגיש בשבועות הקרובים תביעה נגד דן אדלר ואדם לוין בסכום מוערך של קרוב לעשרה מיליון שקלים בעקבות הפרת ההסכם של השניים בקיץ. עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, אמר בעניין: "מבחינתי התביעה מוכנה להגשה כבר מחר. בימים הקרובים אני ממתין לכמה אישורים פרוצדוראליים ולאחר מכן התביעה תוגש". בית"ר ירושלים הוציאה הבהרה לתקשורת לפיה הפרסום לפיו עלות שכרו של איציק קורנפיין בעונה זאת הוא 490 אלף ש"ח הינה שגויה וכי היו"ר אינו מקבל שכר השנה.

איציק קורנפיין: "אני מבין את האוהדים שלוקחים ללב"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully