וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אנקה את חדר ההלבשה"

31.10.2011 / 17:44

גיא לוי באסיפה, בעקבות הידיעה לפיה שחקנים צחקו על ההרכב. למרות ירי הרקטות, במועדון מתכוונים להתאמן כרגיל

לאחר שהחליט שלא להשעות את הבלם עודד גביש, מאמן הפועל באר שבע גיא לוי ערך היום (שני) אסיפת שחקנים בה התבטא בנוגע לידיעה בוואלה! ספורט לפיה שחקנים בקבוצה צחקו לאחר שפרסם את ההרכב לקראת המשחק מול קרית שמונה, בה הובסה הקבוצה 3:0. "הפנו אותי לכתבה מסוימת באינטרנט, אז קראתי", פתח המאמן את דבריו. "שחקנים כאן טוענים שהם צחקו עליי כשקראו את ההרכב, אז יש לי בשורה בשבילכם. אתן גב לצעירים כאן גם אם הקבוצה הזאת תפסיד חודש ברציפות. אני אמצא את המדליפים ואנקה את חדר ההלבשה".

בהמשך החליט המאמן לבקר גם את עודד גביש, שלא התאמן היום בעקבות שיחת בירור שנעשתה עמו, אבל יחזור כבר מחר לאימונים לאחר שהמאמן הבין שהוא אכן היה חולה. "יש פה עוד כמה דברים שמתנהלים כמו שכונה", המשיך לוי. "כמו למשל שחקנים ששולחים הודעות במקום להתקשר". שחקן בקבוצה אמר בעקבות האסיפה: "ניתן היה לראות שגיא בלחץ, אבל הוא מאמן טוב ובסך הכל דואג לנו. רק אם נהיה יחד נוכל לצאת מהמצב הזה".

באר שבע הודיעה הערב כי החלוץ ההולנדי קולינס ג'ון, שהיה מועמד לפני כחודש להפועל חיפה, ינחת בקרוב למבחנים בקבוצה. השחקן ששיחק בעבר בטוונטה ופולהאם הוא שחקן חופשי. "אין כוונה למהר עם שחקני רכש, אנחנו בודקים כל מיני אפשרויות", אמרו במועדון.

בנוגע למצב בדרום, הערב נורתה רקטה לעבר העיר, שיורטה על ידי כיפת ברזל. במועדון לא שינו בינתיים את שעת האימון שמתוכנן להתקיים כרגיל. אם המצב מחר לא יאפשר לקיים אימון, האימון יועתק למרכז.

קראו את הידיעה שהרגיזה את גיא לוי

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully