וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי זרק את דבאלישווילי מאימון מכבי חיפה

31.10.2011 / 13:02

החלוץ הגיאורגי שלאחרונה ביקר ההתנהלות כלפיו לא נשמע להוראות והשליך את הגופיה. מאוחר יותר חזר לאימון

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, זרק את החלוץ ולדימיר דבאלישווילי מאימון הקבוצה הבוקר (שני). בחיפה אישרו את הידיעה אך טענו כי החלוץ אינו מושעה. "דבאלישווילי הפר הוראה, התבקש לצאת מהאימון ומאוחר יותר חזר אליו". בשלב זה, לא נראה שהחלוץ יעמוד בפני ועדת משמעת אך אין ספק כי מעמדו במועדון מתערער לאחרונה.

הסיפור החל במהלך משחקון פנימי, כשהחלוץ המשיך לשחק אחרי שאלישע לוי שרק להפסקתו. לוי כעס מאוד על ההתנהלות של הגיאורגי ולדברי שחקנים אמר לו: "עוף החוצה". דבאלישווילי השליך את הגופיה על הקרקע ויצא החוצה. אחרי מספר דקות לוי החזיר אותו לאימון, אך החלוץ סינן לחבריו: "אני לא מבין מה הוא רוצה ממני".

קודם התקרית, לוי כינס אסיפת שחקנים בעקבות הניצחון (1:4) על מכבי פתח תקוה במחזור העשירי ולקראת היציאה של הקבוצה מחר לרומניה, לקראת משחק הגומלין מול סטיאווה בוקרשט ביום חמישי.

"אחרי ניצחונות אנחנו במצב רוח טוב, אפשר להבחין שאם אנחנו מגיעים מוכנים אנחנו מנצחים", אמר המאמן. "אם היינו מגיעים למשחק מול קרית שמונה כמו למשחק הזה, לא היינו מפסידים להם. יש לנו משחק קשה מאוד ביום חמישי ברומניה. חשוב לי להכין אתכם כמו שצריך. זה משחק דומה מאוד למשחק מול בוראץ, תהיה הרבה אגרסיביות".

בקבוצה עשויים לצרף חלוץ וקשר אחורי בחודש ינואר, זר או ישראלי, וישנו מעקב בנוגע למשה אוחיון שלא מרבה לשחקן בקבוצתו הפולנית, לגיה ורשה. גם גל אלברמן שלא משחק במכבי תל אביב הוזכר באופציה, אם כי לא מתנהלים כל מגעים בינתיים. בקבוצה מקווים שתמיר כהן יחזור לכושר משחק מלא בהקדם, מה שיקל עליהם בנוגע לחיפוש שחקן בעמדה הזאת. לגבי דבאלישווילי, ההתעניינות מבלגיה עדיין רלוונטית והמטרה היא למכור אותו כבר בינואר.

בקבוצה בונים על מענקי ניקוד של 480 אלף יורו

עצם העובדה שחיפה הגיעה למשחקי הפלייאוף והודחה שם, היא כבר הבטיחה לעצמה למעשה כארבעה מיליון יורו – מענק השתתפות בשלב הזה היה שווה 2.1 מיליון יורו. בנוסף, חיפה תזכה למענק השתתפות בגובה 900 אלף יורו בשלב הבתים של הליגה האירופית (600 עבור ההעפלה ועוד 300 עבור המשחקים בבתים), מה שמבטיח כבר שלושה מיליון יורו. על כל ניצחון בשלב הבתים היא תקבל 120 אלף יורו ועל תיקו 60 אלף.

עד כה השיגה חיפה שש נקודות משלושה משחקים והבטיחה 240 אלף יורו. במועדון בונים על מענקי ניקוד של 480 אלף יורו, אבל זה יקרה אם הקבוצה תנצח לפחות שניים מתוך שלושת המשחקים שנותרו לה – מול סטיאווה בבוקרשט וא.א.ק לרנקה בקפריסין ומול שאלקה בקרית אליעזר. שאר הכסף מגיע ממכירת כרטיסים למשחקים הקודמים, מהכנסות פרסום וזכויות שידור. מההכנסות הצפויות יש כמובן להחסיר את ההוצאות בצדו השני של המאזן שנובעות מארגון, אירוח וטיסה למשחקים בחו"ל.

ויאם עאשה יודע מי זו מכבי חיפה האמיתית

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully