וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דרור קשטן ודורון אוסידון קיימו סולחה

30.10.2011 / 17:35

מאמן האדומים נפגש עם היו"ר לאחר הנתק ששרר ביניהם והשניים ליבנו את הסוגיות והסכימו לצאת לדרך חדשה

תמיד אומרים שמה שיכול להרגיע כל מתח בקבוצת כדורגל זה ניצחון אחד. כנראה שהמשפט הזה נכון. לפחות בכל הנוגע להפועל תל אביב, שם הושגה הערב (ראשון) סולחה בין היו"ר דורון אוסידון למאמן דרור קשטן, 24 שעות לאחר שהקבוצה הביסה 0:6 את הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל. הסולחה נעשתה באמצעות אלי טביב, שהפגיש בין השניים.

אחרי שנראה כי המתח בין אוסידון לקשטן נמצא בשיאו ולא ניתן יהיה לגשר על הפערים בין השניים, נפגשו הערב היו"ר והמאמן. במפגש ביניהם ליבנו השניים את הסוגיות הבוערות והחליטו לצאת לדרך חדשה. כזכור, לפני מספר ימים פנה קשטן לבעלים אלי טביב וביקש לעשות סדר בהנהלה, עקב ציטוטים בעילום שם מצידה שפורסמו בתקשורת, כשלמעשה הכתובת שלו הייתה היו"ר. אוסידון, שבחר לא להגיב לדברים בימים האחרונים, החליט להבליג על הפרסומים שהיו לטענתו נגדו וכאמור נפגש עם קשטן על מנת לחסל גם את הפרשה הזו.

בצד המקצועי, הפועל תחל מחר את הכנותיה לקראת המשחק מול פ.ס.ו איינדהובן. הבלם ביוואן פרנסמן יערוך אימון ריצה ואם יחוש בטוב, כלומר לא ירגיש כאבים ברגלו ומצבו ישתפר, אז ככל הנראה יהיה כשיר למשחק בליגה האירופית. אבל כרגע הוא עדיין בספק. לעומת פרנסמן, מירקו אורמוש לא יהיה כשיר למשחק ובצוות הרפואי ינסו להכשירו למשחק הליגה הבא מול בני סכנין ביום ראשון הבא.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

צפו באוהדי הפועל תל אביב מפגינים נגד טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully