וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "כולם מרגישים כאן פספוס"

הדס גרינברג

30.10.2011 / 14:50

למרות השוויון הדרמטי, בקבוצה מאוכזבים מה-1:1 עם הפועל פ"ת. אדרי מקבל תמיכה: "הוא עוד יביא לנו נקודות בהמשך"

מכבי נתניה סגרה אמש משחק שביעי ברציפות ללא הפסד עם 1:1 דרמטי מול הפועל פתח תקוה, אך זה לא מה שמנחם את אנשי המועדון. שחקניו של ראובן עטר יצאו מאוכזבים מהנקדוה שכן הם שלטו במשחק, הגיעו למצבים אך לא הצליחו לנצלם ולתרגם אותם לניצחון נוסף. בקבוצה התייחסו לתוצאה ואמרו: "כולם מרגישים כאן פספוס כי היינו חייבים לקחת שלוש נקודות. פתח תקוה עלתה ליתרון, אבל זה לא השתווה לכמות המצבים והיכולת שהצגנו כך שאנחנו יוצאים מאוכזבים".

מוחמד כליבאת שנכנס כמחליף במחזורים האחרונים, וכך גם אתמול, הציל את הקבוצה כשנגח את שער השווין בתוספת הזמן. למרות זאת, כליבאת צפוי לפתוח על הספסל גם במחזור הקרוב באשדוד. אגב, גם בעונה הטובה של החלוץ במדי הפועל עכו בעונה שעברה הוא כבש את מרבית שעריו כשעלה כמחליף. שם כינו אותו: "האס שמנצח משחקים מהספסל".

למרות התיקו המאכזב הקבוצה נשארה בצמרת והיא במקום הרביעי. במועדון לא לקחו קשה את הטעות שעשה השוער אמיר אדרי והובילה לשער היתרון של יניב לוזון. בקבוצה ממשיכים לתת אמון בשוער שמשרה ביטחון על חוליית ההגנה: "זה קרה וקורה לגדולים ביותר. אמיר גם הביא לנו נקודות עד עכשיו והוא עוד יביא בהמשך. יש לו פלוסים נוספים", אמרו בנתניה.

צפו ב-1:1 בין מכבי נתניה להפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully