וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון זומן לבית הדין: "עדיף שבאיגוד לא ידברו"

30.10.2011 / 10:05

נשיא מכבי פ"ת יורחק בשלישי? "פעם שלישית בשנה שמעליבים שופט". גם הכרוז לדין. שחקן על חיפה: "מזל שעמוס לא הגיע"

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון זומן הבוקר (ראשון) לדיון שייערך ביום שלישי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בקבוצה אישרו את הזימון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום חמישי, הנשיא יעמוד לדין בגין אירועי המשחק מול מכבי תל אביב במסגרת רבע גמר גביע הטוטו בגין הסעיפים הבאים: התנהגות בלתי הולמת ועבירה על תקנון ההתאחדות.

הטענה הראשונה שתושמע נגד לוזון היא שהוא נכנס לחדר השופט במהלך המחצית ונזף בו בעקבות עבירה שבוצעה בתוך הרחבה על ויקטור מרעי. "הגיע הזמן שלוזון יפסיק להתעסק עם השופטים", אמר גורם באיגוד השופטים, "זאת פעם שלישית מאז אוקטובר שעבר שהם עומדים לדין באותו סעיף".

בפתח תקוה אמרו: "מה שהשופט זיו אדלר עשה זה בושה וחרפה. עדיף לאנשים באיגוד שלא ידברו". הטענה השניה היא ירידתו של לוזון לכר הדשא לאחר הפנדל של אלירן עטר ולפני ההארכה.

הקבוצה זומנה לדיון גם בעבור עבירה נוספת והיא בגין הפרעה של הכרוז למהלך המשחק. בעקבות העבירה הזאת, צפויה הקבוצה לספוג קנס כספי. לוזון לא הגיע אתמול למשחק מול מכבי חיפה (4:1), זאת לאחר שהתבטא אחרי המשחק ביום רביעי כי מבחינתו לא יגיע בעתיד למגרשי הכדורגל.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מהיכולת שמגלה השוער לירן שטראובר, אך המאמן אייל לחמן לא מתכוון, לפחות בשלב זה, לספסל אותו במשחק הבא של הקבוצה מול עירוני קריית שמונה. "הבאנו אותו על תקן של שחקן מוביל, אבל כמו רבים אחרים הוא עדיין רחוק מהיכולת האמיתית שלו", אמר גורם.

שחקנים אמרו לאחר המשחק: "יכול להיות שהגענו קצת עייפים אחרי המשחק מול מכבי תל אביב, אבל קשה להסביר איך ויאם עמאשה כובש צמד אחרי תשע דקות. למזלנו, עמוס לא היה אתמול במשחק כי חדר ההלבשה היה רועד במחצית". המגן קובי גנון אמר אתמול: "רצינו מאוד לנצח, אבל פתחנו את המשחק לא טוב וזו התוצאה. ננסה לתקן במשחק הבא".

כפי שפורסם בסוף השבוע, ג'סטיס וומפור ומריו צארביץ' מאכזבים את ראשי המועדון שהחליטו לשחרר זר בחודש ינואר.

לחמן: "בדקות הראשונות לא היינו בסדר, וזה בא לידי ביטוי"

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully