וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה הספורטיבית על חשבון אילן גרפל

30.10.2011 / 9:29

לפני השחרור סיפר חבר הקונגרס גארי אקרמן לאוהד אילן גרפל כי "המטס זכו בוורלד סירייס". לאחר מכן צינן את התלהבותו

האזרח הישראלי אמריקאי אילן גרפל שוחרר בשבוע שעבר מהכלא המצרי, אולם מסתבר שאפילו ברגעי השחרור שלו הוא לא רווה יותר מדי נחת. זאת, משום שחבר הקונגרס גארי אקרמן, שפעל לגיבוש עסקת השחרור, החליט למתוח אותו.

עוד על פרשת אילן גרפל:

אילן גרפל לאחר שחרורו: "נעצרתי בגלל טענות מופרכות"
טוען: "המצרים התייחסו אלי יפה"


גרפל הוא אוהד ותיק של קבוצת הבייסבול ניו יורק מטס, שמאז 1986 לא זכתה בוורלד סירייס (אליפות ארצות הברית) ומ-2006 כושלת בניסיונותיה להגיע לפלייאוף. זה לא הפריע לאקרמן לספר בדיחה על חשבונו של גרפל, ששאל מה קרה בעולם במשך 4.5 החודשים שבהם שהה בכלא. "אמרנו לו שהמטס זכו בוורלד סירייס", סיפר ל"ניו יורק פוסט". כשראה אקרמן את השמחה על פניו של גרפל, מיהר לצנן אותו ולספר לו את האמת: הקבוצה סיימה עוד עונה כושלת. פניו של גרפל נפלו באותו רגע.

גרפל שוחרר ביום חמישי אחרי ארבעה חודשים וחצי בכלא המצרי. הוא הועבר מהכלא לנמל התעופה בקהיר, שם קידמו את פניו שליחו של ראש הממשלה, עורך דין יצחק מולכו וחבר הכנסת ישראל חסון (קדימה), שסייע בתהליך שחרורו. לאחר זמן קצר המריא מטוס פרטי ועליו השלושה לכיוון נמל התעופה בן גוריון, שם נחת. לאחר שהתחבק עם אמו על כבש המטוס, נסע גרפל לירושלים, לפגוש את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבירך אותו ולחץ את ידו. בפגישה השתתף גם אקרמן, שתיאר באזני גרפל את המאמצים שעשה ראש הממשלה נתניהו לשחרורו מבית המעצר במצרים. גרפל אמר כי הוא היה מודע לנושא, והוסיף: "זה מה שהחזיק אותי ברגעים הקשים". לקראת המעמד החגיגי, הוכנו מראש המאכלים האהובים על גרפל - המבורגר וצ'יפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully