וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אחד המשחקים הטובים של הפועל עכו בתקופתי"

הדס גרינברג

30.10.2011 / 8:30

המאמן התמוגג מהניצחון על סכנין: "עלינו עליהם בכל פרמטר, הייתה רק קבוצה אחת", ונהנה לפרגן לשחקניו, מורג'אן וגוטליב

הפועל עכו הוכיחה אמש (שבת) שהיא אכן ראויה להיות בחלק העליון של הטבלה, עם ניצחון מרשים 1:2 על בני סכנין במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל. הקבוצה של אלי כהן אמנם ירדה בפיגור להפסקה, אך עשתה מהפך בזכות ניקולאס פלצ'וק ויובל שבתאי.

מאמן הקבוצה אלי כהן לא הסתיר את סיפוקו מהניצחון אמש (שבת), ואמר לוואלה! ספורט: "זה היה משחק ענק של הפועל עכו, אחד המשחקים הכי טובים של עכו מאז שהגעתי אליה. התעלינו בכל פרמטר מעל סכנין והיתה רק קבוצה אחת על המגרש. שמרנו על הקצב הנכון, הגענו למצבים רבים, היו לנו שבעה מצבים של 100 אחוז שער, כשארבעה מהם יצאו ממש מקו השער. זו פעם ראשונה שאני יורד במחצית ולמרות שאני בפיגור 1:0 הייתי רגוע.

"כשנכנסתי לחדר הלבשה במחצית אמרתי לשחקנים דבר אחד: 'תמשיכו לשחק ככה'. פשוט לא יכולתי לבקש מהם יותר כי הם היו מצויינים", הוסיף המאמן.

בין השחקנים המצטיינים אמש היו שלושה שחקנים שעד הקיץ היו אנונימיים, אך תחת אלי כהן מככבים ועוד ישמעו עליהם רבות. המאמן בחר לפרגן לשחקן המצטיין שלו, עאבד מורג'אן, כשאמר: "הוא הגיע אלינו מהליגה הלאומית לאחר ששיחק בהכח עמידר רמת גן. הוא מוכשר מאוד ומשלב יכולת טכנית גבוהה במשחק ההגנה שלו. מגיע לו 'שאפו' על המשחק שהוא הציג, רק שימשיך ככה.

"אין לי הסבר איך הוא לא שיחק עד היום בליגת העל, אבל צריך לציין שכאשר הוא הגיע אלינו היה לו קשה בהתחלה ולקח לו זמן להשתלב", הוסיף אלי כהן על השחקן. "שבעה משחקים הוא לא שיחק עד שהוא קיבל את ההזדמנות ולקח אותה בשתי ידיו. הוא היה מצויין אמש ואני רק מקווה שימשיך ככה".

כהן התייחס גם לאדי גוטליב שתפס את מקומו בהרכב לאור הפציעה של פידליס דמאקו, ובקבוצה מרוצים מאוד מהכישרון הצעיר: "אדי הוא סיפור מיוחד, הוא בכלל לא היה בחשבון לסגל שלנו העונה, הוא חריג נוער שלאט-לאט החלטנו לשלבו והוא מציג התקדמות מדהימה. לא יאומן שהוא לא היה בתכניות שלנו בכלל לעונה הזו".

משה מישאלוב שמחלים מפציעה לא נכלל גם אמש בסגל, כאשר רק ביום שלישי הוא ינסה לשוב להתאמן באופן סדיר. נבוישה מרינקוביץ' איבד בשבועים האחרונים את מקומו בהרכב בשל חוסר שביעות רצון מיכולתו.

הפועל עכו ניצחה 1:2 את בני סכנין

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully