וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - עירוני רמת השרון: מי תידרדר לתחתית?

29.10.2011 / 22:04

בצל ההבטחות של על לחימה, ינסו שחקניו של נעים לחזור לנצח אחרי חמישה משחקים (א', 20:00, ספ' 2). פסר וליפנייה יחסרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בפעם האחרונה שיוסי אופיר התארח אצל בית"ר ירושלים היה זה עם מכבי פתח תקוה בעונה שעברה, שניצחה את הירושלמים 0:2. אופיר כבש את השער הראשון.

* רומולו, הזר אותו מעוניינת לשחרר רמת השרון, היה מלך השערים של בית"ר ירושלים בעונת הדאבל ב-2007/8.

* בכל הקשור לכיבוש שערים, בית"ר ירושלים כבר מתחת לקו האדום עם שמונה שערים בתשעה משחקים, במקום ה-14 בליגת העל.

* 5 מ-8 שערים שכבשה בית"ר ירושלים העונה הבקיע עמית בן שושן, שייעדר מהמשחק נגד רמת השרון.

* עירוני רמת השרון ניצחה שניים מתוך שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה: בווסרמיל וברמת גן נגד מכבי פתח תקוה.

* תומר סוויסה כבש בכל אחד מארבעת הניצחונות של רמת השרון.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה בשבת את האימון המסכם לקראת המשחק, כשהראש של השחקנים היה עדיין בשיחות שהתקיימו עם האוהדים על כר הדשא בבית וגן, כאשר חלק לא קטן מהשחקנים מצדיק את האוהדים וחושב שצריך לתת יותר על המגרש. גם המאמן יובל נעים אמר לשחקנים: "אני מבין את האוהדים, הם צודקים. הם קיבלו מאיתנו משהו בתחילת השנה והם לא רואים את זה יותר. לא איכפת להם אם נצא תיקו או נפסיד, העיקר שיראו שחקנים מחוייבים שמקריבים מעצמם בשביל החולצה. רמת השרון היא קבוצה מצוינת עם התקפה קטלנית שגומרת קבוצות במתפרצות, וכבר הדגשתי בפניכם כמה זה חשוב לעמוד נכון ולא להתפתות ולהפקיר את ההגנה כי זה יהרוג אותנו".

נעים עדיין לא סגור על ההרכב שיפתח ומתלבט בעיקר לגבי צמד הבלמים מבין אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, מתן בראשי ואפילו דן איינבינדר, שעשוי להיות מוסט מהקישור. גם בנוגע לעמדת השמאלי נעים נמצא בבעיה היות ואבי ריקן סובל ממתיחה וגם אם יפתח בהרכב, קשה יהיה לו לשחק יותר ממחצית. בקישור חוזר קובי מויאל לאמצע ונותן לנעים קצת שקט, כשלצידו צפויים לשחק שי חדד ואיינבינדר, כאשר אם האחרון יוסט לעמדת הבלם מיגל פורטיז'ו יפתח בקישור. בהתקפה כזכור ייעדר עמית בן שושן ואת מקומו ימלא לירון דיאמנט, שהחליפו גם במשחק נגד סכנין.

עירוני רמת השרון

משחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב באמצע השבוע היה הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות לרמת השרון. מעבר להפסד, שחקני הקבוצה ירדו מותשים לאחר 120 דקות. סביטי ליפנייה נפצע ולא ישחק נגד בית"ר ירושלים כמו גם נאור פסר שהורחק. את מקומו של ליפנייה צפוי לתפוס עשהאל בן שבת שישחק לצד יניב לביא ואילו את מקומו של פסר צפוי למלא גיא ליפקה שחזר מפציעה. בקישור מתלבט עדיין מנחם קורצקי על ההרכב הסופי אך נראה כי הוא יעלה עם שלושה שחקנים בעלי אופי הגנתי: יוסי אופיר, משה אבוטבול וגל בראל ולפניהם אלן מסודי, תומר סוויסה ואורן ניסים בשפיץ, אך יחד עם זאת יש אפשרות שקורצקי יפתח עם קשר התקפי נוסף - אוסקר גררו, על חשבון אחד הקשרים ההגנתיים.

יעמדו למבחן

אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים)

בשיחה עם האוהדים אתמול הוא אמר להם: "אם תמשיכו לתמוך בנו אני מבטיח לכם נגד רמת השרון שתראו מאיתנו מלחמה על כל המגרש". אם ברוכיאן יעמוד בדברים שלו זה צריך להספיק לניצחון מול רמת השרון.

יניב לביא (עירוני רמת השרון)

ללא סביטי ליפנייה שעד עתה העונה הוא עמוד התווך של הקבוצה, לביא הוא השחקן המנוסה ביותר בהגנה הצעירה יחסית של הקבוצה ויצטרך לדאוג לכך שלא ירגישו בחסרונו של ליפנייה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי (דן איינבינדר), תומר בן יוסף (מתן בראשי), אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר (מיגל פורטיז'ו), שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, לירון דיאמנט.

עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, גל בראל, יוסי אופיר, משה אבוטבול, אלן מסודי, תומר סוויסה, אורן ניסים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully