וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בני סכנין: אליפות המפתיעות

שתיים מההפתעות הגדולות של העונה תאבקנה על שלוש נקודות חשובות. ראדי פוגש את האקסית (שבת, 19:30, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* סכנין אמנם חווה עונה מוצלחת עד כה, אבל עדיין לא ניצחה בחוץ העונה.

* אילולא הופחתו ממאזנה שתי נקודות, סכנין הייתה מדורגת שהופחתו ממאזנה של סכנין, הקבוצה הייתה מדורגת במקום השלישי עם מספר נקודות זהה לזה של הפועל תל אביב ומכבי נתניה.

* סכנין כבשה העונה 18 שערים – מה שמקנה לה את המקום השני בקטגוריה הזו בליגה.

* סכנין לא הצליחה לכבוש נגד עכו בשני המפגשים ביניהן בעונה שעברה. בראשון עכו ניצחה 0:1 (ג'קו ערפאת) ואילו השני הסתיים ללא שערים.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בקבוצה מצפים מחר לכמות קהל לא קטנה לאור היכולת בתקופה האחרונה ולצד העובדה שהיריבה בני סכנין גם כן מככבת בליגה. "מצפה לנו משחק סופר קשה", אמרו בקבוצה. "סכנין במומנטום מצוין בליגה אבל גם אנחנו נראים טוב ובאים במטרה לנצח". אלי כהן צפוי לבצע שינוי אחד כאשר רועי לוי, שהחמיץ את המחזור הקודם בשל מחלה, ישוב לעמדת המגן הימני במקומו של שגיב כהן. משה מישאלוב יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ואם לא יהיה כשיר יובל שבתאי ימשיך לקבל את הקרדיט. המשחק מחר יהווה מפגש ראשון של מהראן ראדי עם האקסית. אותה עזב בקיץ לטובת סכנין. נבוישה מרינקוביץ' שמחלים מפציעה עשוי לשוב לסגל.

בני סכנין:

סכנין תשחק תערוך מחר משחק שלישי בשישה ימים ובקבוצה חוששים מהעייפות המצטברת ומקווים לחזור הביתה לפחות עם נקודה אחת. "זה משחק שכל קבוצה יכולה לקחת", אמר שלומי דורה לשחקנים. "אנחנו ועכו שווים ברמה ולכן מי שתהיה מרוכזת וטקטית יותר, תרוויח בסוף המשחק. אני יודע שהיה לנו שבוע קשה, אבל בואו נמנע מטעויות כי כל אחת כזו עלולה לעלות לנו בהפסד".

למרות העומס, דורה לא מתכנן שינויים בהרכב מלבד אחד כפוי, כאשר באסם גנאים יחליף את חאלד חלאיילה שייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. עודד אלקיים שספג כרטיס אדום מול בית"ר ירושלים, יעמוד לרשות המאמן לאחר שריצה את הרחקתו במשחק גביע הטוטו מול באר שבע ביום רביעי.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: רועי לוי

לוי צפוי לשוב מחר לעמדת המגן הימני ואחרי ששגיב כהן מילא את מקומו בצורה טובה ואף הוסיף שער, יצטרך לוי להוכיח יכולת טובה ומשכנעת על מנת שאלי כהן ימשיך להרכיב אותו בהרכב גם בשבוע הבא.

בני סכנין: מהראן ראדי

אם סכנין באמת רוצה לדבוק בצמרת ולהמשיך להפתיע, היא צריכה להתחיל לנצח גם בחוץ. אחת מהדרכים המרכזיות לשם היא דומיננטיות של ראדי גם במשחקים מחוץ לדוחא. נגד הקבוצה שלו בעונה שעברה, הקשר המצטיין בהחלט יכול להוליך את סכנין לניצחון.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, יובל שבתאי, אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן, סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק וסטפן שצ'פוביץ'.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, באסם גנאים, חאמד גנאים, מהראן ראדי, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully