וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "מה שרון קופמן אמר זו בושה"

28.10.2011 / 14:36

חלוץ קייזרסלאוטרן זעם על דבריו: "שיידע לעשות כבוד", ולא שוכח את ליגת העל: "עוקבים ואוהבים אותה יותר מכל ליגה"

חלוץ קייזרסלאוטרן איתי שכטר מככב במדי קבוצתו הגרמנית. בשבוע שעבר היה שכטר אחראי כמעט בלעדי לניצחון הקבוצה 0:1 על פרייבורג. היום (שישי) התראיין שחקן נבחרת ישראל ברדיו ירושלים.

ראשית פנה שכטר לאלי אוחנה שהיה באולפן ואמר לו: "ראיתי את 'יציע העיתונות' מאתמול, ורון קופמן אומר ש'אני בסך הכל משלים את הסגל'. שיידע לעשות כבוד, יש עובדות וזה לא מכובד. אני יודע לקבל ביקורת ואין לי בעיה אם הוא לא אוהב אותי בתור שחקן, אבל להגיד שאני שחקן משלים בסגל זאת בושה".

על ההשתלבות שלו בקייזרסלאוטרן, אמר השחקן הישראלי: "מהרגע שהגעתי שילמו עליי סכום גבוה וציפו ממני לקבלות ואין לי בעיה עם זה. רציתי להגיע לאירופה וידעתי שאתן הכל ברגע שאהיה שם. אנחנו קבוצת תחתית אבל אני מרגיש מצוין למרות שלא שיחקתי חמישה חודשים בעונה שעברה וזה פגע בי. אני עובד קשה מאוד ומרגיש טוב יותר מיום ליום ומקווה להמשיך ולהתקדם".

שכטר נשאל על דבריו של לואיס פרננדז, לפיהם שחקנים כמוהו וכמו ערן זהבי לא עבדו מספיק קשה בארץ, ואמר: "זה נכון. אני רואה מה אני עובר בגרמניה ועובדים הרבה יותר קשה. אני מתחיל כל יום בשעה 8:00 בבוקר ומסיים ב-18:00. 3-4 פעמים בשבוע יש שני אימונים ביום של יותר משעתיים. בישראל התרגלתי לאימון אחד ביום של שעה או שעה ורבע. תמיד אומרים "השחקן הישראלי", אבל יכול להיות שאם בילדים ובנוער היו מלמדים אותנו אחרת היינו עושים אחרת, זה מה שלימדו אותנו".

בוואלה! ספורט דווקא יודעים לפרגן לאיתי שכטר

שכטר: "ליגת העל הכי מעניינת מבחינתנו"

על חברו גילי ורמוט, שהשתלבותו בלאוטרן, פחות טובה משלו, אמר שכטר: "גילי לא התחיל איתנו את העונה שזה הדבר הכי חשוב. זאת הייתה ההכנה הכי קשה שהרגשתי בחיי. גילי טוב באימונים אבל ברגע שההרכב רץ ועושים תוצאות טובות או מובילים, המאמן מעדיף להכניס שחקני הגנה שישמרו על התוצאה. אני לא חושב שגילי לא מספיק טוב, זה יותר הרצון של המאמן לראות שחקנים שעובדים קשה ומתפרעים בהגנה ולא מתרכז כרגע בשחקנים התקפיים.

"בשנה שעברה הקבוצה נשארה בליגה בשיניים וגם השנה אנחנו עם אחד משלושת התקציבים הכי קטנים בליגה, המטרה שלנו היא אך ורק לשרוד", הוסיף שכטר. "לי באופן אישי טוב מאוד כאן, ואני לא חושב על מעבר לקבוצה גדולה יותר, זו רק שנה ראשונה שלי בבונדסליגה ובאירופה. בשנה שעברה היה שחקן כמו לאקיץ' שבינואר נמכר לוולפסבורג וכל העונה קיללו אותו, אז אני בכלל לא מתעסק בדברים האלה אלא בלהיות כמה שיותר טוב כאן".

על הליגה הישראלית אמר: "אנחנו עוקבים מכאן אחרי הכל ואוהבים את הליגה הזאת יותר מכל ליגה. הליגה נחלשה כי עזבו הרבה שחקנים אבל היא עדיין מבחינתנו הכי מעניינת".

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully