וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה: לפרוץ את הבית

המארחת לא הפסידה בביתה למלאבסים 5 משחקים ברציפות, עטר לא יבצע שינויים בהרכב. לנדאו מתלבט בין פישביין ובוגלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל פתח תקוה נחשבה במהלך השנים ל"כבשה השחורה" של מכבי נתניה. הצהובים ניצחו רק חמש פעמים בחוץ, וגם בקופסה המאזן לא משהו. 23 הפסדים, 24 ניצחונות, 14 תוצאות תיקו, ויחס שערים שלילי.

*למרות הסטטיסטיקה הזאת, מאז דצמבר 2006 משהו השתנה. הצהובים לא נוצחו בחמשת המשחקים האחרונים בקופסה, כולל ארבעה ניצחונות רצופים.

*הניצחון האחרון של הכחולים בקופסה – במארס 2006, 2:3 (תמוז כבש שער ניצחון והורחק).

* המפגש האחרון בין השתיים בקופסא סיפק לא פחות משישה שערים שהתחלקו שווה בשווה - 3:3 . אוהד קדוסי כבש שלושער למלאבסים.

*השער האחרון שכבשה פתח תקוה בנתניה היה בספטמבר 2008. גם אותו כבש נתנייתי – שמעון אבוחצירא.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בקבוצה מקווים להמשיך בקו הניצחונות הכללי ובפרט בקופסא, לאחר שבשני משחקי הבית האחרונים גברו על הפועל תל אביב והפועל באר שבע. מאמן הקבוצה ראובן עטר הקרין לשחקניו קטעי וידאו של היריבה ואמר להם: "מצפה לנו משחק לא קל, אני מבקש מכם לשחק בסבלנות". באשר להרכב, עטר צפוי להמשיך עם אותם 11 שמספקים את התוצאות והובילו את הקבוצה עד למקום הרביעי, כאשר אחמד סבע ינסה להמשיך בכושר ההבקעה המצוין שלו. סרגיי טרטיאק שהחלים מפציעה עשוי להשתלב ולקבל יותר דקות משחק בשבועות הקרובים. שחקן אחד בלבד ייעדר מהסגל והוא חסיב אבו רוקון שעדיין לא החלים מפריקת הכתף.

הפועל פתח תקוה:

בהפועל פתח תקוה מדברים על דריכות גדולה לקראת המשחק בנתניה. המאמן שהביא בעבר את הצהובים להישג חסר תקדים (מקום רביעי, ללא הפסד בית בעונה שלמה) מתמודד גם כאן עם מאפיין דומה – שיתוף שחקני בית. חוסר הניסיון הביא את המאמן לבצע מהלך שלא רואים כל יום בקבוצות אחרות – כמו לפני המשחק מול הפועל תל אביב, המאמן חילק דיסקים עם הביצועים של שחקנים, הפעם ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי ואחמד סבע, וביקש מהילדים ללמוד בבית. לנדאו לא ערך היום אימון והודיע לשחקנים להגיע מחר לאימון המסכם. על פי התרגול אתמול, ההתלבטות היא בנוגע לעמדת החלוצים. אוראל אדרי ואפרים בוגלה תורגלו ואמורים לפתוח. לורן בן ארי (פצוע) וגיא צרפתי (מורחק) ייעדרו. לנדאו שהבין שלא יראה העונה חלוץ נוסף, הודיע השבוע לחלוצים שלו: "אתם השחקנים שעליהם אנחנו בונים העונה", וקרא לחלוץ צעיר בשם אוהד אדלשטיין לעלות מהנוער.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: ליאור ראובן

המגן מוכיח עד כה כי מדובר ברכישה איכותית של ראובן עטר. מחר הוא יפגוש את יגאל אנטבי הוותיק והאיטי, אותו הוא אמור לעצור בצד אחד ולהתקיף בצד השני. היתרון, כך זה נראה, עומד לזכות נתניה במאץ'-אפ הזה.


הפועל פתח תקוה: אפרים בוגלה

השער שהבקיע הילד בן ה-19 בהופעת הבכורה שלו העונה בליגה מול מכבי חיפה הכניסה אותו היטב לתודעת אוהדי הכדורגל בישראל, אבל מאז משהו קרה – ההחמצות גרמו ללנדאו לתת יותר קרדיט לאור פישביין ולתמרן בין ארמון בן נעים לאוראל אדרי. המשותף לכל החלוצים של לנדאו העונה – כולם, בסיטואציה זו או אחרת, היו אמורים להיות שחקני ליגה לאומית העונה. בעל כורחם, לנדאו מנסה להפוך אותם לחלוצים לגיטימיים בליגת העל בידיעה שהקופה שלו ריקה ממזומנים. אם זה יצליח לו, זאת תהיה הפתעת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, טובארנו פינאס, לאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, ליאור ראובן, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי; פביאן סטולר, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה; אפרים בוגלה (אור פישביין), אוראל אדרי.


מכבי נתניה בוואלה! ספורט
הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully