וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס השוותה ל-3:3 את הוורלד סירייס

28.10.2011 / 6:53

משחק משוגע הסתיים עם הומראן מנצח של דייויד פריז, שקבע 9:10. טקסס הייתה רחוקה פעמיים אאוט אחד מאליפות

סנט לואיס - טקסס 9:10 (סנט לואיס משווה את הסדרה ל-3:3)

טירוף. שיגעון. חוסר היגיון. קשה להגדיר את המשחק שהתחולל הלילה (בין חמישי לשישי) בבוש סטדיום של סנט לואיס. חמש פעמים פיגרה הקבוצה הביתית במהלך המשחק ובכל פעם היא חזרה כעוף החול. בשתיים מתוך אותן פעמים, טקסס, שהגיעה למשחק ביתרון 2:3 בסדרה וכשהיא מחפשת אליפות ראשונה בתולדותיה, הייתה רחוקה אאוט אחד בלבד מאותה זכייה נכספת, אך לא ידעה לסגור את הסיפור.

ווק אוף הומראן של דייויד פריז, השחקן הכי מפתיע באוקטובר הזה, סגר משחק חלש, שהפך לאט לאט להיסטורי, עד לסיום הדרמטי ביותר שניתן לעלות על הדעת. קשה לדעת איך והאם תוכל טקסס להתאושש תוך פחות מ-24 שעות משיברון הלב אותו חוותה ולעלות מוכנה למשחק השביעי, מה שבטוח, כל הרוח נושבת עכשיו במפרשים של סנט לואיס, שתקבל הזדמנות לזכות באליפות מול הקהל שלה.

המשחק החל בסערה, כשחיימה גארסיה, שפתח בסנט לואיס, לא מסתדר בכלל עם הסטרייק זון ומעלה את שלושת החובטים הראשונים לבסיס. השלישי שבהם, ג'וש המילטון, התחיל את המשחק החלומי שלו עם סינגל שהכניס את איאן קינסלר והעלה את הריינג'רס ל-0:1 מוקדם. בסנט לואיס לא התכוונו לוותר וגם הם הגיעו מהר מאוד לקולבי לואיס, כשהומראן בן שתי ריצות של לאנס ברקמן הנהדר הפך את התוצאה כבר בתחתית האינינג הראשון.

חגיגת החבטות נמשכה גם באינינג הבא, כשדאבל של קינסלר הכניס את קרייג ג'נטרי והשווה. מייק נאפולי, ללא ספק אחד מכוכבי הסדרה, העלה את טקסס שוב ליתרון עם סינגל באינינג הרביעי, אלא שבתחתית האינינג, השוויון חזר, כשחבטה של יאדייר מולינה הכניסה את לאנס ברקמן וזה כבר 3:3.

ממשיכים- אינינג חמישי, טקסס שוב ביתרון מדאבל של מייקל יאנג, אלא שאלכסיי אוגנדו, שנכנס במקומו של לואיס, אחרי שזה מילא את הבסיסים באינינג השישי, הוליך את מולינה ונחשו מה? עוד שוויון. האינינג השביעי היה הגדול של טקסס ואחריו נראה היה שהיא מבטיחה את הניצחון. בזה אחר זה, אדריאן בלטרה ונלסון קרוז, שעוברים פלייאוף מדהים מבחינה אישית, חבטו לסולו הומראנים על הראש של לאנס לין, כשסינגל של קינסלר הכניס את דרק הולנד והיתרון צמח לפתע ל-4:7 לריינג'רס.

באופן לא מפתיע למשחק, סנט לואיס הצליחה לחזור גם מזה. אלן קרייג, שסיפק כמה חבטות גדולות בשבועות האחרונים, שלח כדור ליציע באינינג השמיני. נפתלי פליז נכנס לשמור באינינג התשיעי וכבר היה רחוק אאוט אחד מאליפות, עד שטריפל של דייויד פריז, עוד אחד מגיבורי הפלייאוף, הכניס את אלברט פוחולס ואת ברקמן וקבע 7:7 מטורף.

הולכים לאקסטרה אינינגים, בדרך הכי דרמטית שיש. באינינג העשירי אלביס אנדרוס השיג סינגל ועלה לבסיס ואז הגיע הרגע הגדול של ג'וש המילטון, ההוא שהחל בחגיגה של המשחק הזה. הומראן שלו הכניס שתי ריצות והעלה ל-7:9. נגמר? מצחיק מאוד. חבטה של ריאן ת'ריו הכניסה את דניאל דסקלסו וסינגל של ברקמן (שכבר היה עם שני סטרייקים לחובתו) שלח את ג'ון ג'יי הביתה ואותנו לעוד שוויון לא הגיוני.

הלאה. אינינג 11, דייויד פריז, האיש והאגדה בהתהוות, עולה לחבוט מול מול מארק לואו ושולח פצצה מחוץ למגרש, כדי לסגור את הסיפור עם 9:10. ג'ייק ווסטברוק זכה בניצחון, לואו עם ההפסד.

טוני לה רוסה: "בכל שנותיי לא זכורים לי משחקים כאלה"

מאמן הקרדינלס, טוני לה רוסה, נותר המום דקות ארוכות לאחר הסיום: "לא הפסקנו להאמין ולנסות, גם כשהמצב נראה רע", אמר המאמן המנוסה, "משחק שביעי הוא תמיד כיף ומיוחד, אתה חולם עליו בתור ילד. בכל שנותיי במגרשי הבייסבול לא זכורים לי הרבה משחקים כאלה. אני רוצה להודות לקהל שלנו, שתמך בנו לכל אורך המשחק".

מאמן הריינג'רס רון וושינגטון, ניסה לשמור על אופטימיות למרות ההפסד הכואב: "צריך לתת להם קרדיט, הם לא נשברו ואנחנו חייבים לחזור לעצמנו מחר. בתחתית האינינג התשיעי הרגשתי שאנחנו הולכים לנצח. הדברים הלכו בצורה מושלמת עבורנו עד לאותו רגע, אבל זה כנראה לא נועד לקרות הלילה, נקווה שמחר זה יקרה".

זהו. משחק מטורף לחלוטין מאחורינו, משחק שביעי לפנינו, הלילה (בין שישי לשבת, 2:05, ESPN ו- FOX). מאט הריסון אמור לפתוח בטקסס, קייל לוהש בסנט לואיס, כשאולי כריס קרפנטר יעלה במקומו. אל תעצמו עין.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully