וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הקבוצה קיבלה 275 אלף יורו מעסקת שכטר

הדס גרינברג

27.10.2011 / 20:40

למרות התשלום, הקבוצה מעיר היהלומים לא הסירה את התביעה בהתאחדות, כיוון שהאדומים חייבים לה 25 אלף דולר נוספים

מכבי נתניה קיבלה מהפועל תל אביב 275 אלף יורו, כחלק מעסקת העברתו של איתי שכטר לקייזרסלאוטרן. למרות זאת, נתניה עדיין לא הסירה את התביעה בהתאחדות נגד האדומים לאור העובדה שמגיעים לה 25 אלף דולר, כספי פרמיה שמגיעים לנתניה בשל העובדה שהחלוץ נמכר לשדים האדומים בסכום של 2.5 מיליון יורו.

מדובר בתשלום נוסף, כאשר שני תשלומים עוד מצפים להם מהעסקה בהמשך. למרות זאת, נודע כי עירוני קרית שמונה עדיין לא קיבלה את החלק שלה מעסקת שכטר, כשכזכור 20 אחוזים מכרטיסו נכללו בעסקת מכירתו של אלרואי כהן לאדומים.

בתוך כך, הקבוצה המשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת. ראובן עטר צפוי להמשיך להעניק אשראי ל-11 שניצחו 1:2 את הפועל באר שבע במחזור האחרון. לאוניד קרופניק ועמרי בן הרוש ימשיכו לתפקד כבלמים, בקבוצה מרוצים מהמגן הימני ליאור ראובן, שהפך לבאנקר בעמדה שלו. מוחמד כליבאת, שאיבד את מקומו בהרכב, ימשיך להמתין להזדמנות מהספסל. בצוות המקצועי ציינו כי משוכנעים שהוא עוד ישוב להרכב. סרגיי טרטיאק צפוי לקבל יותר דקות משחק, לאחר שכבר החלים מפציעה ארוכה ונכלל בסגל במשחק האחרון. שחקני הקבוצה צפו בקטעי וידאו של הפועל פתח תקוה ומחר יערכו את האימון המסכם לקראת המשחק בשבת.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully