וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: עוד שבוע למנאייק

תומר ספירשטיין

27.10.2011 / 14:34

שבוע לפני משחק העונה, אנחנו מקבלים מפגשים מעניינים, כשקנזס סטייט תארח את אוקלהומה ונברסקה את מישיגן סטייט

שבוע לפני המפגש הגדול בין אלבמה ללואיזיאנה סטייט, יש לנו כמה משחקים מעניינים לא פחות. סטנפורד תצא לקליפורניה למפגש מול הטרוג'אנס הנלחמים על כבודם, אוקלהומה תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול קנזס סטייט החזקה, הספרטנס ממישיגן סטייט יצאו לעוד משחק קשה בביג-10, הפעם מול נברסקה, וכמובן שיש לנו את "מסיבת הקוקטייל הגדולה בעולם" השבוע, במפגש בין הגייטורס מפלורידה לבולדוגס מג'ורג'יה.

מבחינת שידורים, זה מה שיש לנו השבוע:

שישי, 29.10, 2:00: TCU - BYU ב-ESPN

שבת, 29.10, 18:00: טקסס A&M - מיזורי ב-FOX

שבת, 29.10, 21:30: אורגון - וושינגטון סטייט ב-FOX

ראשון, 30.10, 4:30: וושינגטון - אריזונה ב-FOX

מייק גאנדי מאמן אוקלהומה סטייט קאובויס (ימין) עם ג'יימס תומאס שחקן אוקלהומה סטייט קאובויס (מרכז). David J. Phillip, AP
מובילים את הביג-12. מייק גאנדי ואוקלהומה סטייט/AP, David J. Phillip

ליין, תכיר את לאק

אוקלהומה סטייט (3) - ביילור

הקאובויס קפצו למקום השלישי בדירוג לאחר ההפסד של אוקלהומה בשבוע שעבר, וכעת יארחו את ביילור למשחק לא פשוט בכלל בסטילווטר. הדובים, למרות הפסדים לטקסס A&M ולקנזס סטייט, מציגים התקפה טובה מאוד אך הגנה פגיעה שסופגת הרבה נקודות, משהו שהבחורים של מייק גאנדי טובים בלעשות.

ג'ורג'יה טק - קלמסון (5)

הטייגרס מקלמסון יוצאים למשחק חוץ לא פשוט מול קבוצה שעד לפני שבועיים הייתה במאבק על מקום בגמר ה-ACC, אבל בגלל שני הפסדים רצופים (לוירג'יניה טק ומיאמי) יצאה מהדירוג. קלמסון התקשתה בהגנה בשבוע שעבר, אבל בסך הכל מציגה הגנה קשוחה, שיכולה להתמודד עם המשחק הזה. לא פשוט.

דרום קליפורניה - סטנפורד (6)

אחרי הניצחון בסאות' בנד בשבוע שעבר, מול האייריש, הטרוג'אנס יארחו בקולוסיאום בלוס אנג'לס את הקבוצה החמה של הפאק-12 ואנדרו לאק, למשחק על כבוד. הטרוג'אנס, כאמור, לא יכולים לשחק השנה בגמר החטיבה או במשחק בול (בשל ההשעיות), אך ינסו לנצל את היכולת הנהדרת של מאט בארקלי הנפלא בכדי להפתיע את הקרדינלס ולהחזיא עטרה ליושנה.

אורגון (7) - וושינגטון סטייט

הדאקס יקוו לניצחון מול אחת הקבוצות החלשות בחטיבה ולהפסד של סטנפורד בכדי לחזור למירוץ על ראשות בית הצפון בפאק-12, לפני שייסעו לסטנפורד למשחק על כל הקופה. הקוגארס לא אמורים לעשות להם יותר מדי בעיות בדרך.

ריאן ברולס שחקן מכללת אוקלהומה. Sue Ogrocki, AP
ריאן ברוילס והסונרס במפגש קשה נוסף מול קנזס סטייט/AP, Sue Ogrocki

קנזס סטייט (8) - אוקלהומה (9)

איזה משחק מצוין באיצטדיון ביל סניידר במנהטן, קנזס. הוויילד-קאטס ,שבינתיים נותנים עונה מעולה, יארחו את הסונרס החבולים, שהפסידו בשבוע שעבר לטקסס טק ואיבדו את הבכורה בביג-12. לנדרי ג'ונס ינסה לחזור על הניצחון מהשנה שעברה, אז ניצחו הסונרס 30:42, אבל השנה יהיה משחק אחר לגמרי.

ואנדרבילט - ארקנסו (10)

הקומודורס הצליחו בינתיים לנצח רק משחק אחד ב-SEC, מול מיסיסיפי המאכזבת, וכעת יארחו את הרייזורבקס, שהתקשו מאוד בשבוע שעבר במיסיסיפי. לרייזורבקס הפסד אחד בחטיבה, לאלבמה, אבל בסך הכל יש להם התקפה שיכולה לשים הרבה נקודות על הלוח.

נברסקה (14) - מישיגן סטייט (11)

אחרי הניצחון המדהים בשבוע שעבר על ויסקונסין, יוצאים הספרטנס למשחק קשה נוסף, הפעם בנברסקה מול טיילור מרטינז והקורנהאסקרס. מאמן נברסקה, בו פליני, יודע שהפסד בבית כנראה ייתן לספרטנס את אליפות בית ה"אגדות" בביג-10, ומול מארק דאנטוניו הוא מקווה לא למעוד כפי שמעד מול ויסקונסין.

דיוק - וירג'יניה טק (12)

טנסי - דרום קרוליינה (13)

אוהיו סטייט - ויסקונסין (15)

בשנה שעברה, ויסקונסין ניצחה את הבאקאייז בצורה משכנעת, 18:31, בלי ראסל ווילסון ומול טרל פריור. השנה, בלי פריור ועם ווילסון, זה יכול להיגמר בצורה כואבת מאוד עבור הבחורים מאוהיו סטייט. הבאקאייז הצליחו לשמוט יתרון דו ספרתי מול נברסקה, והגיריות הן לא קבוצה שמוותרת בקלות, וגם שמה המון נקודות על הלוח.

אוהדי וויסקונסין באדג'רס לאחר ניצחון על אוהיו סטייט. Jonathan Daniel, GettyImages
זה מה שקרה בשנה שעברה בויסקונסין. והשנה?/GettyImages, Jonathan Daniel

משחקים נוספים

טקסס איי.אנד.אם (16) - מיזורי

יוסטון (17) - רייס

מישיגן (18) - פרדו

פן סטייט (19) - אילינוי

טקסס טק (20) - אייווה סטייט

אריזונה סטייט (21) - קולורדו

פלורידה - ג'ורג'יה (22)

מסיבת הקוקטייל הגדולה בעולם חוזרת - ובקטן. הגייטורס נראים כמו צל חיוור של עצמם העונה, וגם הבולדוגס מדשדשים כבר כמה שנים. ובכל זאת - אין על משחק היריבות הזה, שישוחק בג'קסונוויל, במגרשם של הג'אגוארס, שם הותקנו יציעים נוספים במיוחד עבור המשחק הטעון הזה. בשנה שעברה הצליחו הגייטורס לנצח על חודו של שער שדה, 31:34, אבל עם ק"ב פרשמן, זה יהיה מאוד קשה.

אובורן (23) - מיסיסיפי

טקסס (24) - קנזס

ראטגרס - ווסט וירג'יניה (25)

אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
אז אתם בעד פלורידה או ג'ורג'יה? לחיים!/ShutterStock, ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully