וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "כנראה שיש לנו רומן עם גביע הטוטו"

הדס גרינברג

27.10.2011 / 13:24

בקבוצה שמחו מאוד מהניצחון על אשדוד ברבע הגמר. אבוחצירא: "ננסה לשמור על התואר גם השנה. עמוס יחזור לשער

בעירוני קרית שמונה הוכיחו אמש (רביעי) פעם נוספת כי הם נמצאים בתקופה נהדרת. הניצחון 0:3 על מ.ס. אשדוד ברבע גמר גביע הטוטו היה הניצחון הביעי ברציפות, שהגיע אחרי שלושה ניצחונות בליגה על עירוני רמת השרון, מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

אין זה סוד שבקרית שמונה מתייחסים ברצינות לגביע הטוטו, כשבעונה שעברה הם אף זכו בגביע כמו גם במסגרת הליגה הלאומית, שגם שם הניפו את גביע הטוטו וזוהי מטרתם גם השנה. "כנראה שיש לנו רומן עם הגביע הזה", אמר אחד השחקנים בהומור. היום הוגרלה הקבוצה בחצי הגמר נגד הפועל באר שבע. אותו שחקן הוסיף: "יש לפנינו משחק חצי גמר סופר קשה מול באר שבע באיצטדיון רמת גן בעוד חודשיים, נקווה שעד אז נשמור על היכולת הטובה שלנו במטרה שהיא תביא אותנו לגמר".

חלוץ הקבוצה שמעון אבוחצירא: "הניצחון חשוב לנו, ובמיוחד לבעלים איזי שרצקי שעושה בשבילנו הרבה. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להחזיר לו. זה הישג יפה וננסה לשמור על התואר הזה גם השנה".

מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמנם נתן מנוחה למספר שחקנים בכירים, אך גם המחליפים הוכיחו את עצמם, כאשר אדריאן רוצ'ט הקפטן ששב להרכב החזיר בשער, כמו גם ואיל מריסאת הצעיר שקיבל לראשונה העונה את ההזדמנות בהרכב הפותח וכבש את שער הבכורה שלו. מריסאת בן ה-19 הוא תוצר מחלקת הנוער של קקרית שמונה ולמעט אתמול שותף העונה בסך הכל כעשר דקות מול הפועל חיפה ואין ספק כי יכולתו הטובה תביא את בן שמעון לתת לו יותר דקות משחק במהלך העונה.

בקבוצה ציינו גם את השוער איתמר ניצן שהמתין להזדמנות שלו בשקט מתחילת העונה, ואמש הציג בין הקורות יכולת טובה, כשמי שעזר לו בחוליית ההגנה היה הבלם שיר צדק שהחליף את סאלח חסארמה ועשה עבודה מצוינת לצידו של איתן טיבי. דני עמוס שלא היה חלק מהסגל לאחר שאשתו שהתה בחדר לידה ישוב לסגל מול באר שבע בליגה. לעומתו הקשר הזמבי ווילאם נג'ובו עדיין לא החלים מפציעה בברך זכר למשחק מול מכבי חיפה והוא ככל הנראה לא יעמוד לרשותו של בן שמעון. עדי אלישע או אדריאן רוצ'ט ישובו בשבת להרכב במקומו של נג'ובו.

צפו בעירוני קרית שמונה חוגגת עלייה לחצי הגמר

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully