וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: עמרי כספי יחתום במונטגראנרו לחודשיים

26.10.2011 / 23:44

קבוצתו של דרוקר במגעים עם השחקן, שעשוי לחתום באיטליה ולהגיע למכבי ת"א בינואר בהנחה כי השביתה ב-NBA תימשך

רק לפני יומיים הגיע עמרי כספי להבנות עם מכבי תל אביב, זאת לאחר ששחקן קליבלנד שרוצה לשוב לשחק בישראל חזר לנהל משא ומתן עם האלופה הישראלית לפני כשבועיים. קברניטי הקבוצה הביעו חשש בשיחות פנימיות מהתחזקותן של היריבות (רק אמש חתם סרג' איבקה בריאל מדריד), מה שגרם לחידוש והאצת המגעים עם הפורוורד. ראשי הקבוצה שוחחו עם כספי בימים האחרונים והגיעו להבנות שיצטרף לקבוצה בינואר (אז ייפתרו גם בעיות המס).

עם זאת, ביומיים האחרונים מתגבשת עסקה נוספת, ככל הנראה לתקופה של חודשיים עד אשר יגיע לתל אביב: חתימה במונטגראנרו האיטלקית, קבוצתו של שרון דרוקר. בימים האחרונים היה המועדון האיטלקי בקשר עם הפורוורד, ולא מן הנמנע כי כספי יצטרף לקבוצה. "אם השביתה תסתיים בינואר, כספי ישוב ל-NBA ואם לא תסתיים - הוא יכול להצטרף למכבי, לפי ההבנות שהושגו. זה לא סותר או מפריע אחד לשני", אמר הערב (רביעי) לוואלה! ספורט גורם המעורה בפרטים. אגב, יש לציין שבמכבי מודעים להתפתחויות הללו.

השבוע איבד דרוקר לתקופה של חודשיים את הפורוורד הצרפתי המגוון טאריק קירקסיי, ומשום שכספי משחק על אותה עמדה, ובשל היחסים הטובים של השחקן עם המאמן הישראלי שהדריך אותו במכבי תל אביב, לא מן הנמנע כי הפורוורד ירוויח מהעסקה הזמנית שתאפשר לו לשוב לכושר עם זאת, יש לציין כי מעבר לשכר שכספי אמור להרוויח, עלויות הביטוח הרפואי של הישראלי כבדות , ועל כן העסקה תלויה באישור נשיא מונטגראנרו.

דרוקר התראיין לגלי צה"ל ועידכן: "כספי עדיין לא חתם, אנחנו מדברים איתו. הוא נמצא בווגאס ומתאמן והוא לא שיחק מאז הפציעה בנבחרת. היו לנו שיחות טובות ואני חושב שהוא מאוד מתעגע למשחק תחרותי. אנחנו מנסים לסגור את העסקה הזו ולצרף אותו לחודשיים. כל העסקה הזו טעונה אישור של הנשיא והג'נרל מנג'ר שלנו שצריכים להיפגש איתו. אני מקווה שנוכל לסגור את זה לשביעות רצון כולם. כל הצדדים יצטרכו לעשות את המאמץ להתגמש. עמרי הוא שחקן NBA ואין צורך להגיד מה הערך שלו בשבילנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully