וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס צריכה עוד ניצחון אחד

25.10.2011 / 8:24

ניצחה את סנט לואיס 2:4 ועלתה ליתרון 2:3 בוורלד סירייס, בזכות דאבל של מייק נאפולי ואי הבנה בין מאמני הקרדינלס

טקסס - סנט לואיס 2:4 (2:3 לריינג'רס בסדרה)

עכשיו מריחים את זה היטב בטקסס. זה קרוב, קרוב, וכל מה שהריינג'רס צריכים לעשות הוא לנצח פעם אחת בסנט לואיס, באחד משני המשחקים הקרובים. הסיירים עשו את זה הלילה בזכות שתי ריצות באינינג השמיני, והם קרובים מאוד להגשים את נבואתו של הנשיא נולאן ריאן, שאמר כי ינצחו בסדרה של שישה משחקים ויביאו אליפות ראשונה לארלינגטון.

מייק נאפולי, שחובט מצוין לכל אורך הפלייאוף, היה שם שוב עבור הריינג'רס. באינינג השמיני הוא רשם דאבל בן שתי ריצות על מארק שפשינסקי, שהחליף את אוקטביו דוטל שהעלה קודם לכן שחקנים על הבסיסים, והעניק לריינג'רס יתרון 2:4, עליו שמר בהצלחה נפתלי פליז.

מבחינת טוני לה רוסה, מאמן הקרדינלס, זו הייתה טעות מצערת. הוא בכלל לא רצה את שפשינסקי על הגבעה, אלא את הקלוזר ג'ייסון מוטה. אלא שדרק ליליקוויסט, מאמן הבולפן, הכניס את הראשון ולאחר מכן את לאנס לין, כשהוא פשוט לא שומע את הבקשה של המאמן הראשי. קודם לכן פספסה סנט לואיס דאבל פליי שהיה מסיים את האינינג. יותר מהדאבל פליי, הייתי מיואש מהטעות הזו", אמר לה רוסה בסיום. נאפולי, אגב, זרק את אלן קרייג מהבסיסים פעמיים במהלך המשחק, כשמיגר לו ניסיונות גניבה.

מיטש מורלנד ואדריאן בלטרה חבטו קודם לכן להומרים על כריס קרפנטר, שהיה מצוין עם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. חמישה אינינגים ושליש לסי ג'יי וילסון בטקסס, כשאת הניצחון קוצר דארן אוליבר. המשחק השישי בסדרה יתקיים בסנט לואיס בלילה שבין רביעי לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully