וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'קסונוויל ניצחה את בולטימור 7:12

תומר ספירשטיין

25.10.2011 / 6:30

זה היה מכוער. מכוער מאוד אפילו. אבל בזכות תצוגה הגנתית הצליחו הג'אגוארס לנצח את הרייבנס במשחק בלי ממש התקפות

ג'קסונוויל (5:2) - בולטימור (2:4) 7:12

אחרי חמישה הפסדים רצופים, אירחו ג'קסונוויל ג'אגוארס את בולטימור רייבנס למשחק שכולם חשבו שייגמר בתוצאה די חד צדדית עבור ריי לואיס וחבריו. כולם, חוץ מג'ק דל ריו וההגנה שלו. בזכות משחק הגנתי מרשים, שמנע מהרייבנס להשיג דאון ראשון עד שנותרו חמש דקות ברבע השלישי, ובעיקר בזכות רגל הנפץ של ג'וש סקובי שהפגיז שלושה שערי שדה ממרחק של יותר מחמישים יארד (ועוד אחד מ-22), הצליחו הג'אגס להחזיק ביתרון עד לסיום.

מוריס ג'ונס-דרו, שאמנם רץ ל-105 יארד (ב-30 נשיאות) מול הגנת הריצה הטובה בליגה, הצליח לפמבל את הכדור שלוש פעמים במחצית הראשונה. ריי רייס לא נשאר חייב וגם הוא רשם פאמבל, וסיים ערב מאכזב מאוד של 8 נשיאות ל-28 יארד וחמש תפיסות ל-35 יארד. בסך הכל שישה פאמבלים (מתוכם שני איבודים) במשחק שלא הציג משחק התקפי משובח, בלשון המעטה.

ג'ו פלאקו היה נוראי במשך רוב הערב, כשפיספס מטרות מימין ומשמאל, אבל הצליח להנהיג דרייב מעולה עם קצת יותר משתי דקות על השעון בסיומו מצא את אנקואן בולדין (4 תפיסות ל-40 יארד) באנדזון וצימק את התוצאה לכדי 9:7. הרייבנס כשלו להשיג את הכדור בבעיטת אונסייד, אבל עצרו את הג'אגס עם עוד בעיטת שדה של סקובי הנפלא (מ-51 יארד, אחרי שהכניס קודם לכן מ-54, 54 ו-22). עם קצת יותר מדקה וחצי על השעון, ניסה פלאקו את מזלו, אבל נחטף באוויר וסיים גרוע עם 21 מ-38 ל-137 יארד, ט"ד ואיבוד. מצד שני, גם בליין גאברט לא ממש הלהיב עם 9 מ-20 ל-93 יארד. טוב, כבר אמרנו שהתקפות לא ממש היו במשחק הזה.

עוד ב-NFL: וושינגטון סובלת ממכת פציעות חמורה, ואיבדה את הרץ והתופס הבכיר שלה לכל העונה. טים הייטאוור קרע את רצועות הברך ולא ישחק, את מקומו יתפוס ריאן טוריין. סנטנה מוס עבר ניתוח ביד, וגם הוא יושבת לכל אורך 2011. גם ארנסט גרהאם, הרץ האחורי של טמפה ביי, סובל מקרע, בגיד אכילס, והוא בחוץ עד סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully