וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לדמיין את ג'ים קאלדוול נשאר עוד עונה"

24.10.2011 / 9:53

התקשורת באינדיאנפוליס זועמת על הקולטס לאחר ה-62:7 בניו אורלינס: "יותר גרועים ממיאמי". פאלמר: "ההרגשה נוראית"

אינדיאנפוליס קולטס לא ראתה את זה מגיע. פייטון מאנינג בחוץ? מילא. כמעט חצי עונה ללא ניצחון? גם מזה אפשר להתאושש. אבל התבוסה 62:7 הלילה (בין ראשון לשני) בניו אורלינס כבר לא יכולה להשאיר אף אחד בארגון אדיש.

"עשינו יותר מדי טעויות", אמר הקוורטרבק הפותח של הקבוצה קרטיס פיינטר, "וכשאתה משחק נגד קבוצה בקליבר הזה, היא מענישה אותך על הטעויות האלה. צריך לתת להם קרדיט".

בתקשורת של אינדיאנפוליס היו פחות עדינים. "מיאמי רעה מאוד, אבל ייתכן שהקולטס גרועים עוד יותר", כתב בוב קרביץ, הפובליציסט הבכיר של ה"אינדי סטאר", "זה היה כל כך גרוע, שפשוט קשה לדמיין את ג'ים קולדוול והצוות שלו נשארים עוד עונה במועדון". מאמן הסיינטס שון פייטון העביר את ההתמודדות בתאים העליונים ולא על הקווים בשל הפציעה הקשה שעבר בטמפה ביי בשבוע שעבר, אז שבר את רגלו.

גם באוקלנד היו תחושות קשות בעקבות התבוסה 28:0 לקנזס סיטי, משחק שבו זרקו קייל בולר וקרסון פאלמר לשש חטיפות, אותן חלקו באופן שווה. "ההרגשה על המגרש הייתה נוראית", אמר פאלמר, שהצטרף לקבוצה רק במהלך השבוע החולף, "נצטרך לאסוף את השברים ולהתאושש".

במיאמי, טים טיבו עשה את מה שנראה בלתי ייאמן בדקות האחרונות של המשחק והצעיד את דנבר לקאמבק ענק, שהסתיים עם ניצחון 15:18 בהארכה. "זו הייתה אשמתי שהיינו בעמדת הפסד", אמר טיבו, "דברים גרועים המשיכו לקרות, אבל האמנו והחברים האמינו בי במשך יותר מ-60 דקות".

דטרויט נחלה הפסד שני ברציפות בבית, 23:16 לאטלנטה, וכעת שומרת על עמימות באשר לפציעתו של הקוורטרבק מת'יו סטאפורד, שנפגע ברגלו בהתמודדות מתיקול של כריס לופטון. "נבחן את מצבו במהלך השבוע", אמר המאמן ג'ים שוורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully