וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בית"ר ירושלים: פורטיז'ו ודיאמנט בהרכב

נעים בחר לספסל את בן יוסף ואליחן לקראת סכנין. הנהלת בית"ר מימנה כרטיסים לאוהדים. ההנהלה: "מופתעים לרעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בחמש העונות האחרונות בית"ר ירושלים לא מצליחה לנצח בדוחא. הפעם האחרונה שעשתה זאת התרחשה בעונת 2005/6, אז ניצחה בית"ר עם לואיס פרננדז על הקווים 0:3 מצמד של ליאור אסולין ושער נוסף של ז'רום לרואה.

* באותו ניצחון של בית"ר איציק קורנפיין עמד בשער הקבוצה. דוד אמסלם נכנס כמחליף במהלכו.

* בעונה שעברה בית"ר לא הצליחה להבקיע אפילו שער אחד בשלושת המשחקים נגד סכנין. המשחק הראשון בטדי הסתיים ב-0:0 ואילו שני המשחקים הנוספים בדוחא הסתיימו בניצחונות של סכנין בתוצאה זהה של 0:1.

* בפעם האחרונה שמהארן ראדי אירח את בית"ר היה זה בעונה שעברה במדי הפועל עכו, שניצחה באצטדיון גרין 0:3. ראדי כבש שער ובישל אחד נוסף.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

כוחות גדולים של משטרה יאבטחו מחר (שני, 20:50, ערוץ 1 ו-HD) את אצטדיון דוחא לקראת המשחק של בני סכנין מול בית"ר ירושלים. בכירי המשטרה הגיעו היום לסיור באצטדיון על מנת להיערך לכל תסריט אפשרי מחר. כ-500 שוטרים וסדרנים יאבטחו את המשחק הטעון ומהנהלת סכנין נמסר כי דלתות האצטדיון יסגרו כ-15 דקות לפני שריקת הפתיחה על מנת למנוע עימותים לפני המשחק. קופות האצטדיון, אגב, יפתחו ב12 בצהריים.

מלבד ההכנות למשחק בצד המשטרתי, היו גם הכנות מקצעיות, אבל לא מיוחדות במיוחד. שלומי דורה אמור לעלות באותו הרכב שרץ כבר מספר שבועות. כל שחקניו, כולל אריק גאוו שאמור לעבור מחר בצהריים בבקרת התקציבים, יעמדו לרשות המאמן. השחקן שעליו נשענת סכנין מחר הוא כמובן מהראן ראדי, שלוהט מתחילת העונה. הקשר אמר לקראת המשחק: "יש אווירה טובה בסכנין ומחכים למשחק עם בית"ר. השנה הקהל התאחד והרגשנו את זה כבר במשחקים קודמים כשהגיעו כ-5,000 איש. אנחנו קבוצה חזקה ומגובשת ועם הקהל שלנו נהיה טובים יותר, אבל בית"ר זו בית"ר והם יעשו לנו חיים קשים. אני לא מתייחס למה שסביב, רק לכדורגל".

בית"ר ירושלים:

הבשורה הרעה עבור בית"ר ירושלים הייתה העובדה שעמית בן שושן לא עבר את מבחן הכשירות ויהיה מחוץ לסגל. בן שושן סחב פציעה מהמשחק נגד הפועל ראשון לציון בשבוע שעבר ולא הצליח להתאושש במהלך השבוע, כאשר הוא בספק גדול גם למשחק הביתי נגד רמת השרון בשבוע הבא. בית"ר הבקיעה עד עתה העונה שמונה שערים, כאשר בן שושן אחראי על חמישה כיבושים ושני בישולים, ויובל נעים כבר אמר עליו כי "לעמית אין לי מחליף. כרגע הוא מחזיק את ההתקפה שלנו ובלעדיו יהיה לנו קשה מאוד".

ללא בן שושן, נעים החליט להציב בהתקפה את לירון דיאמנט על חשבון צחי אליחן. תומר בן יוסף ירד לספסל ואילו מתן בראשי ומיגל פורטיז'ו פתחו במרכז ההגנה. נעים אמר לשחקנים באסיפה: "אסור לאבד את הראש. מכל דבר קטן יכול להיות בלגן במשחק הזה, אז אל תיגררו לפרובוקציות ותהיו חכמים".

עוד לפני המשחק פגש היו"ר איציק קורנפיין את האוהדים בזמן שאלה עברו בידוק בטחוני בפארק אוסטרליה מחוץ לסכנין. בית"ר דאגה להוציא אוטובוס אחד וכ-200 אוהדים נוספים הגיעו ברכביהם הפרטיים. קורנפיין ביקש לדאוג אישית שהאוהדים ייכנסו בזמן למשחק וזאת לאור אירועי המשחק בין הקבוצות בעונה שעברה. האוהדים נאלצו להמתין דקות ארוכות לרכישת כרטיס מכיוון שבמקום נמצא מוכר אחד שמכר את הכרטיסים מתוך ג'יפ ובסופו של דבר, לאור סיכום בין ההנהלה למאזן גנאים, הוחלט כי האוהדים ייכנסו ללא כרטיס והנהלת בית"ר תשלם לסכנין על האוהדים שנכנסו. מבית"ר נמסר: "הנהלת הקבוצה מופתעת לרעה מחוסר הארגון. אנחנו דורשים שלהבא מכירת הכרטיסים תתבצע בקופות ולא על ידי אדם אחד בחניון נטוש".

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאלד חלאיילה

אומנם חלאיילה לא אחראי על היכולת של סכנין העונה, למרות שגם על הקפטן עוברת עונה יפה בינתיים, אבל מחר כשהרגשות ישחקו תפקיד, חלאיילה דווקא יהיה זה שיצטרך לשמור על איפוק ולא להדליק עוד יותר את האווירה המתוחה. אדום של הקפטן לא ישפר את סיכויי הקבוצה לניצחון.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

על פניו סכנין תלחץ, תשחק אגרסיבי ותשלוט במשחק, ולפיכך לשוער בית"ר ירושלים צפויה הרבה מאוד עבודה מחר. רק יכולת גבוהה שלו עשויה למנוע מבית"ר לחזור עם הפסד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, מיגל פורטיז'ו (תומר בן יוסף), אבי ריקן, דן איינבינדר, שי מוטאי, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, צחי אליחן (לירון דיאמנט).

בני סכנין בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully