וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן לא ישחק בסכנין

23.10.2011 / 11:23

חלוץ בית"ר ירושלים לא עבר מבחן כשירות. שחקן: "סכנין פייבוריטית, אבל ניתן הכל בשביל הכבוד של האוהדים"

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת משחק הליגה מחר (שני, 20:50, ערוץ 1) נגד בני סכנין, כשהבשורה הרעה היא שהחלוץ עמית בן שושן לא עבר מבחן כשירות ובעקבות הפציעה ממנה הוא סובל בשריר השוק הקדמי, הוא לא יוכל לקחת חלק במשחק מחר. בן שושן נפצע בתחילת המשחק של הקבוצה נגד הפועל ראשון לציון בתחילת השבוע, אך המשיך עד לסיום המשחק. בנוסף לבן שושן גם קובי מויאל ועדן נחמני ייעדרו. שניהם צפויים לחזור לפעילות מלאה בעוד שבועיים.

מי שיעשה את הדרך ההפוכה - מהיציע אל הסגל - הוא הקשר סטיבן כהן שצפוי לשוב להרכב. המאמן יובל נעים לא החליט באופן סופי על ההרכב וממשיך להתלבט לגבי איוש עמדות הבלמים, אולם בחלק הקדמי נראה שצחי אליחן יפתח על חשבונו של בן שושן ולהיות מועדף על פני לירן דיאמנט. שי מוטאי הצעיר ימשיך לפתוח. נעים אמר לשחקנים: "במשחק כזה מכלום יכול להיות בלאגן. אל תיגררו לפרובוקציות או לכל מיני דברים קטנים שהם יכולים לנסות לעשות".

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "ברור לנו לקראת מה אנחנו הולכים ומה מצפה לנו במגרש וביציעים. סכנין פייבוריטית, אבל נשחק נכון וחזק וניתן הכל בשביל הכבוד של האוהדים".

כ-300 מאוהדי הקבוצה צפויים להגיע לסכנין ולשבת ביציע הצפוני שיאוכלס גם עלי ידי כ-1,000 מאוהדי סכנין כאשר המשטרה תיצור חיץ ביניהם. המשטרה אישרה כי אוהדי בית"ר והקבוצה יזכו למאבטחים יהודים סביבם וכמו כן תהיה השגחה סביב ספסל הקבוצה שם אנשי המועדון טוענים שהם סבלו מיחס משפיל בשנה שעברה.

בבית"ר ירושלים חוששים מ"אווירה של מלחמה" בסכנין
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully