וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס חזרה להוליך בוורלד סירייס

23.10.2011 / 8:28

לאחר שני משחקים שבהם הצטיינה ההגשה, ניצחו הקרדינלס בטקסס 7:16 ועלו ל-1:2 בסדרה. שלושה הומרים לפוחולס

טקסס - סנט לואיס 16:7 (1:2 לקרדינלס בסדרה)

שני משחקים שבהם שלטה ההגשה "הספיקו" לסנט לואיס ולטקסס ריינג'רס כדי לחזור למה שידעו לעשות הכי טוב בפלייאוף הזה - לחבוט. אלברט פוחולס התפוצץ עם שלושה הומראנס והכניס שש ריצות, אלן קרייג, עוד אחד ממצטייני אוקטובר, הוסיף הומר משלו, ובסנט לואיס כבר לא זוכרים את ההפסד הכואב במשחק השני בסדרה. "זה היה לילה מיוחד", סיכם פוחולס את החוויה.

לריינג'רס יש בעיה עם ההגשה הפותחת לכל אורך הפלייאוף, ולאחר הופעה סבירה של סי ג'יי וילסון וטובה של קולבי לואיס, הם גילו אותה שוב. הומר של קרייג באינינג הראשון העלה ל-0:1, ובאינינג הרביעי כבר התפרק מאט הריסון, שהרשה ארבע ריצות, היתרון תפח ל-0:5. הריינג'רס חזרו למשחק עם שלוש ריצות מהומרים של מייקל יאנג ונלסון קרוז, אבל סקוט פלדמן, דווקא אחד הסלעים היציבים של טקסס בפלייאוף, הרשה שלוש ריצות בעצמו - 3:8 לסנט לואיס.

גמור? ובכן, לא כל כך. שלוש ריצות נוספות עזרו לריינג'רס לחזור ל-6:8 ואז החלה ההצגה של פוחולס. הוא ירה להומר בן שתי ריצות באינינג השישי, הוסיף אחד בשביעי וקינח בתשיעי כדי להעניק לקרדינלס ניצחון מפתח בסדרה - 7:16 בסיום. לצידו של פוחולס, שהשווה שיא וורלד סירייס שהיה שייך לבייב רות' ורג'י ג'קסון עם שלושה הומרים, התבלט התופס ידאייר מולינה, שסיים עם שתי חבטות וארבע הכנסות רצים. את הניצחון קצר המחליף לאנס לין, הריסון נחל את ההפסד.

משחק 4 יתקיים הלילה (2:05, שידור ב-FOX וב-ESPN), גם כן בארלינגטון, טקסס, כשדרק הולנד מהריינג'רס יפגוש את אדווין ג'קסון מהקרדינלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully