וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה: אלישע לוי רוצה המשכיות

הדס גרינברג

22.10.2011 / 22:54

אחרי הניצחון על סטיאווה בוקרשט, מאמן הירוקים רוצה לחזור ולנצח בליגה (א', 18:55, ספ' 1), ואמור לפתוח עם אותו הרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הדרבי נגד הפועל חיפה ב-22 בנובמבר 2010 היה המשחק האחרון שבו חיפה לא הצליחה לכבוש בקרית אליעזר: מאז חלפו 25 משחקים בכל המסגרות. לכן אפשר לצפות לשערים גם הפעם.

* האחרונה שניצחה את מכבי חיפה בקרית אליעזר היתה מכבי נתניה, וזה קרה באפריל. מאז, ב-11 משחקים בבית הירוקים לא הפסידו.

* המפגש הראשון בהיסטוריה בין חיפה לקרית שמונה היה בקרית אליעזר לפני 46 שנים בליגת המשנה. חיפה ניצחה אז 0:7 עם שישייה של אהרון גרשגורן.

* מאזן המפגשים של שתי הקבוצות בליגה הראשונה הוא שישה ניצחונות לחיפה, שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד לקרית שמונה.

* קרית שמונה התמודדה עם חיפה עשר פעמים בשתי הליגות הראשונות וירדה מנוצחת תשע פעמים (במשחק נוסף היא סחטה תיקו).

* חיפה ניצחה בכל ארבעת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים.

* העונה נפגשו השתיים בגביע הטוטו וקרית שמונה ניצחה 1:2 כששלומי אזולאי, שמשחק היום בקרית שמונה, כבש אז לחיפה.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

מכבי חיפה קיימה בשבת את האימון המסכם. בקבוצה מודעים לנתון שמראה שבארבעת משחקי הליגה האחרונים הם ניצחו פעם אחת בלבד, ומקווים לשחזר את היכולת המצוינת מהמשחק נגד סטיאווה בוקרשט. הדגש לקראת המשחק הוא על ניצול המצבים, כפי שקרה נגד הרומנים, לעומת ההחמצות הרבות בליגה. אלישע לוי אמר לשחקניו היום (שבת): "נגד סטיאווה ראינו שהבקעת שערים מתחילה במשחק הגנה, חשוב שנמשיך כך גם נגד קרית שמונה. זה היה אחד המשחקים הכי טובים של כל אחד ואחד מכם ואני רוצה שנמשיך באותה הדרך".

באשר להרכב, לעומת הרוטציה שביצע המאמן במשחקים האחרונים בין אירופה לליגה, הפעם מתכנן המאמן להמשיך עם הקרדיט לאותם 11 שהביסו את הרומנים, כשויאם עמאשה שכבש צמד וסחט שני פנדלים ימשיך בחוד ויפגוש לראשונה את האקסית שלו קרית שמונה. סארי פאלח, איציק כהן ומוחמד גדיר עדיין אינם כשירים ומחלימים מפציעות, ולא יעמדו לרשותו של המאמן. בויאן שראנוב שחוגג היום את יום הולדתו ה-24 זכה לברכות מחבריו לקבוצה.

עירוני קרית שמונה:

אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל אביב, בקרית שמונה מקווים להמשיך ביכולת גם נגד הירוקים. בקבוצה ציינו לא פעם השבוע שהמחצית השנייה מול מכבי תל אביב הייתה הטובה ביותר שלהם העונה. לקראת המשחק אמר שחקן בקבוצה: "הניצחון על מכבי תל אביב הוא יפה וטוב והוסיף לנו לביטחון, אבל הוא מאחורינו. הכי חשוב שנמשיך עם אותה היכולת מול חיפה במטרה לחזור משם עם תוצאה טובה".

כהכנה למשחק ובמקום לראות קטעי וידאו של מכבי חיפה, צפתה הקבוצה יחדיו במשחק של הירוקים מול הרומנים. בן שמעון צפוי לבצע שינוי אחד כפוי בהרכב, כאשר עדי אלישע שהורחק מול הצהובים יעדר ושלומי אזולאי שכבש מול מכבי תל אביב או ווילאם נג'ובו שריצה עונש הרחקה ישובו להרכב. הקפטן אדריאן רוצ'ט שהוחלף במחצית במשחק האחרון צפוי להמשיך בהרכב, כמו גם שמעון אבוחצירא וברק בדש, שיעלו בחוליה הקדמית.

יעמדו למבחן

תמיר כהן (מכבי חיפה)

אחרי שקיבל את ההזדמנות בהרכב מאלישע לוי ביום חמישי, תמיר כהן חייב להראות התקדמות ביכולת כמה שיותר מהר. הקשר האחורי צפוי לפתוח שוב, וזה בדיוק הזמן שלו להוכיח שהוא לא שכח לשחק כדורגל, כשגם החלודה מהתקופה הארוכה בה לא שיחק באנגליה יורדת ומהר. אם מול קרית שמונה הוא יצליח להוכיח שהוא לא שכח להיות גרזן במרכז השדה ולא שכח לחלק כדורים חכמים להתקפה, הוא עשוי לעלות על דרך המלך ולתפוס מקום קבוע יותר בהרכב של הירוקים.

סאלח חסארמה (עירוני קרית שמונה)

את הוותק והניסיון אי אפשר לקחת מסאלח חסארמה וזה גם היתרון שלו כבלם הקבוע בהרכב בקרית שמונה, אך מחר החוליה הקדמית המהירה של מכבי חיפה עשויה לחשוף את החולשה של חסארמה: האיטיות של הבלם הוותיק. חסארמה יצטרך לנסות לכפר על האיטיות שבאה עם הגיל בניסיון הרב שיש לו, ובכך לעצור את חלוצי הירוקים לפני שהם מגיעים לאחד על אחד עם השוער שני דני עמוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, תמיר כהן (גוסטבו בוקולי), אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, ויאם עמאשה.

קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, ווילאם נג'ובו (שלומי אזולאי), שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully