וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה: "משחק על החיים בליגה"

21.10.2011 / 16:06

בכרמל יודעים שהפסד ינמיך את סיכוייהם משמעותית לשרוד, גלושצ'ביץ' יפתח כנראה. לנדאו: "אסור לאבד את הראש לרגע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה בליגת העל על הפועל פתח תקוה היה במחזור הסיום של הליגה הסדירה בעונה שעברה.

* לצורך השוואה בין המאמנים, מאז אותו משחק חיפה סופרת 11 משחקים ללא ניצחון. 11 משחקים ניהל גילי לנדאו בפתח תקווה, כשבמאזנו שתי ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

* מאזן שערי הזכות של שתי הקבוצות ביחד עומד על 11 שערים, שבעה של המלאבסים (המאזן השני הנמוך בליגה יחד עם עירוני קרית שמונה), לחיפה רק ארבעה.

* בחמישה מפגשים בין הקבוצות בליגת העל הובקעו כ-17 שערים - ממוצע של יותר משלושה שערים למשחק.

מפתחות והכנות:

הפועל פתח תקוה:

אחרי התבוסה להפועל תל אביב בשבת האחרונה (5:0), בקבוצה ינסו להתאושש על חשבון הקבוצה הגרועה ביותר בליגה העונה. למרות שסוגרת הטבלה עדיין לא הצליחה לסגור את מינוס הנקודות מתחילת העונה והעובדה כי בקבוצה חושבים שזה יהיה נס אם הם יצליחו להישאר בליגה, בפתח תקוה מאמינים כי במשחק זה הם יצליחו למחוק סופסוף את המינוס.

המאמן גילי לנדאו עודד את השחקנים ואמר באסיפה: "חייבים להשאיר את הנקודות. חיפה חייבת את הנקודה בדיוק כמונו. אני רוצה שתגיעו מרוכזים, אסור לנו לאבד את הראש כל המשחק, לא משנה איך הוא מתפתח".

ללנדאו יחסרו שני שחקנים משמעותיים: לורן בן ארי הפצוע ואנדרה קלדיירה שהורחק במשחק האחרון, במקומם תרגל המאמן מספר הרכבים, אך עדיין לא החליט על ה-11 שיפתחו. מי שצפוי לחזור הוא אוראל אדרי שתורגל השבוע בהרכב. אייל שן יוסט לעמדת המגן הימני ופביאן סטולר יעלה לקישור.

הפועל חיפה:

למרות שבקבוצה ניסו השבוע להתרכז רק בכדורגל ובמשחק מול נועלת הטבלה שעל פי אנשים במועדון מוגדר כ"משחק על החיים בליגה", סאגת ערן לוי מסרבת להיגמר. לוי שוב לא נכלל בסגל וקיבל אף הודעה לא להגיע לאימון המסכם. עם או בלי לוי, בחיפה מאמינים שביכולתם להשיג שלוש נקודות ראשונות בליגה, זאת לאור המחצית השנייה המעודדת מול מכבי נתניה בשבת האחרונה ושיחות הבעלים יואב כץ עם מספר שחקנים.

"אנחנו מתקדמים לאט אבל נראים יותר טוב משבוע לשבוע", אמר המאמן ניצן שירזי לשחקניו באסיפת הקבוצה. "אסור לנו להסתבך עוד יותר. לכל אחד ברורה חשיבות המשחק".

שירזי עדיין מתלבט לגבי עמדה אחת בהרכב כשכרגע נראה כי החלוץ ולדימיר גלושצ'ביץ' מועדף על פני מיכאל זנדברג, אך החלטה בעניין תתקבל רק ביום המשחק.

בכל מקרה, הפסד נוסף יגביר את הלחץ על יואב כץ לפטר את המאמן ולא בטוח שבמקרה כזה שירזי עצמו לא יגיש את התפטרותו.

חלוץ הקבוצה, משה ביטון נעדר מאימון הבוקר לאחר שעבר תאונת דרכים קלה. אמיר אבו ניל החליט לדחות את הניתוח ברצועה הצולבת של הברך ויעבור תקופה של חודשיים שיקום עם פיזיותרפיסט הקבוצה דובי שטיין. במקרה שהשיקום לא יצליח, החלוץ ייאלץ לעבור ניתוח שישביתו עד תום העונה.

יעמדו למבחן:

הפועל פתח תקוה: אור פישביין

הבעיה הכי גדולה של גילי לנדאו העונה (מלבד העובדה שקבוצתו פתחה במינוס תשע נקודות) היא החוד. פתח תקוה כבשה רק שבעה שערים והחלק הקדמי שלה מורכב משחקני בית צעירים שרובם בילו בעונות האחרונות בליגה הלאומית או על הספסל. פישביין הצעיר הוא המפתיע והמוכשר ביניהם, והוא גם מוליך את רשימת המבקיעים עם צמד. במשחק התחתית החשוב, לנדאו צריך את פישביין בשיאו, אולי בתקווה לסגור סופסוף את המינוס.

הפועל חיפה: יובל אבידור

נכון שהקבוצה עדיין לא ניצחה בליגה, אך מורגש שינוי בחלק הקדמי מאז חזרתו של החלוץ. חיפה תהיה תלויה במשחק מול המלאבסים בעיקר בחלק הקדמי שלה, ואם היא רוצה את הנקודות, אבידור צריך להזכיר את ימיו היפים בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכב משוערים:

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, אסף בן מוחא, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, אוראל אדרי, יניב לוזון, גיא צרפתי, אור פישביין.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, רן אבוקרט, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (מיכאל זנדברג).


הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully