וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קורנפיין מתחנף לקהל שלו על גב ההתאחדות"

21.10.2011 / 13:05

בהתאחדות הגיבו בתקיפות לדברי יו"ר בית"ר ("מקווה שגם קבוצות אחרות יהנו מהקלות בביה"ד"). מסתמן: המשחק מול מכבי חיפה ייערך בטדי

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין דיבר היום (שישי) ברדיו ירושלים על מצבה של המקצועי והכלכלי של הקבוצה וחוסר היכולת להחתים את החלוץ הברזילאי הנבחן לאנדרו פאסוס: "היה לנו ספונסר חיצוני שהיה מוכן לשלם את הכסף, אבל הבקרה לא אישרה את זה. הוא לא שחקן חופשי אלא שחקן תחת חוזה. יובל נעים ידע את כל הנתונים לפני שלקח את התפקיד. גם אני וגם יובל רוצים שיהיה יותר, אבל לצערי זה לא יכול לקרות כי יש מגבלות. אנחנו עושים את המקסימום לחזק את הסגל וגם אם לא נצליח, ניאבק עד לתום העונה".

קורנפיין גם דיבר על העובדה שהקבוצה משחקת ברמת גן כמגרש ביתי ואמר: "בית"ר נפגעה ונפגעת קשה מאוד מהנושא של האירוח ברמת גן - גם מבחינת ההוצאות, הירידה בהכנסות וחופש הפעולה שלנו בנושא העזרה לקהל. בית"ר זו קבוצה שהקהל שלה אוהב את אצטדיון טדי, בעיקר הקהל הצעיר. לפי מה שאנחנו יודעים מעיריית ירושלים, המשחק מול מכבי חיפה ב-19 בנובמבר יתקיים בטדי. נצא גם במבצע מנויים חדש לקראת החזרה לטדי ואני מקווה שהאוהדים יגיעו למשחקים כי זה חשוב מאוד לשחקנים שלנו".

על המשחק הקרוב מול סכנין אמר קורנפיין: "אני מקווה מאוד שמה שעברנו בשנה האחרונה בסכנין לא יחזור על עצמו. היה שם הכל מלבד אווירה של כדורגל. נערכה פגישה עם המשטרה ותתקיים עוד פגישה ואני מקווה מאוד שבמסגרת ההיערכות של המשטרה הם ידעו להתייחס יפה לאוהדים שלנו. ביקשנו מהמשטרה שהאוהדים שלנו יגיעו בזמן למשחק וייצאו אחרי שריקת הסיום".

לסיום דיבר קורנפיין על ההקלות בעונשים להן זכתה הפועל תל אביב בעקבות התנהגות אוהדיה ואמר: "אני לא אוהב שמביעים דעה על הקהל שלנו ולכן קשה לי להביע דעה על ענישה של קבוצות אחרות. יחד עם זאת, ברור לי שנעשו הקלות שלא היו נעשות לקבוצות אחרות. אולי מדובר תקדים לעונשים בעתיד כי ברור שהדברים שנעשו הם דברים חמורים בצורה יוצאת דופן. אני מקווה שאת ההקלות שקיבלה הפועל תל אביב, יקבלו גם קבוצות אחרות בעתיד. בסופו של דבר לא יעזור כלום, הכל נקבע על פי הלך הרוח בתקשורת. לא צריך להעינש את כל הקהל בגלל מספר אוהדים סוררים. זה תקף לעונשים שספגנו ותקף גם לקבוצות אחרות. אנשים רוצים לבוא ולראות את הקבוצות משחקות כדורגל".


בתוך כך, הקבוצה ערכה הבוקר אימון ממנו נעדר החלוץ עמית בן שושן הסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך הקדמי. ביום ראשון יעבור השחקן מבחן כשירות על מנת לאמוד את מצבו לקראת המשחק. במידת הצורך יקבל בן שושן זריקה יממה לפני המשחק על מנת ליטול בו חלק. הקשר סטיבן כהן ערך אימון מלא וצפוי לשוב לסגל. כהן צפוי לפתוח בהרכב בעוד, ההתלבטות של נעים היא בעיקר לגבי עמדת הבלם בין מיגל פורטיז'ו למתן בראשי כמי שישחק לצד תומר בן יוסף.

בית"ר ירושלים חוששת מהאווירה בסכנין

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בהתאחדות לכדורגל תוקפים את קורנפיין

בעקבות דבריו של יו"ר בית"ר, הוציאה מאוחר יותר ההתאחדות לכדורגל הודעה בזו הלשון: "אנחנו בטוחים שמר קורנפיין לא שכח שבעונה שעברה, בית הדין המשמעתי החליטו להוריד נקודת ליגה (מתוך 2 על תנאי שעמדו לה) על קריאות גזעניות. אנחנו גם בטוחים שהוא לא שכח שבית הדין העליון, בהמלצת ההתאחדות לכדורגל ולאחר שהוא עצמו הבטיח (שוב) להילחם בתופעה, הסכים להקהל בעונש ולהסתפק במשחק ללא קהל. אנחנו בטוחים שמר קורנפיין רק בחר לשכוח את הדברים, כדי שיוכל להתחנף לקהל שלו על גבה של ההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully