וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - באר שבע: "היכולת מול חיפה לא תספיק"

21.10.2011 / 12:23

גיא לוי המריץ את שחקניו לפני משחק החוץ הקשה בקופסה (שבת, 19:30, ספורט2). אין שינויים בהרכב של ראובן עטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בעונה החולפת לא הצליחה הפועל באר שבע לנצח את מכבי נתניה כששני המפגשים בין השתיים הסתיימו ב-0:1 ו-1:2 לצהובים. במפגש האחרון אחמד סבע כבש צמד בעוד שניר נחום בישל את שני השערים.

* ליגת העל הפגישה את באר שבע ונתניה 14 פעמים בעשור האחרון, כשהדרומיים מובילים עם שבעה ניצחונות לעומת חמישה של נתניה כשעוד שני מפגשים הסתיימו בתיקו. מתוך כל המפגשים הללו באר שבע לא ניצחה ולו אחד בקופסה, שם תחכה לה בשבת היריבה. האם אחרי כמעט שני עשורים ינצחו האדומים מהנגב בנתניה?

* נתניה ניצחה רק משחק אחד מתוך ארבעה בקופסה העונה (1:2 על הפועל תל אביב). הניצחון היחיד של באר שבע בליגה הושג מחוץ לווסרמיל.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אחרי ה-1:1 מול הפועל חיפה במחזור האחרון, בקבוצה רוצים לשוב למסלול הניצחונות. עד כה העונה לא הצליחה הקבוצה לספק את הסחורה בבית כשניצחה פעם אחת בלבד מתוך ארבעה משחקים, ובשבת יצטרכו השחקנים של ראובן עטר להמשיך לחזק את ההרתעה של האצטדיון הביתי.

לפני המשחק אמר שחקן בקבוצה: "כבר בשבוע שעבר באר שבע נראתה טוב יותר מול מכבי חיפה ואין ספק שהעובדה שהתחלף שם מאמן עשתה משהו לשחקנים, כך שמצפה לנו משחק קשה. בבית שלנו אנחנו חייבים להגדיל את אחוזי ההצלחה ונקווה שכבר מולם נשפר אותם עם ניצחון".

עטר הקרין לשחקניו קטעי וידאו של באר שבע כשהוא שם דגש על ההתקפות המתפרצות שלהם. בהרכב לא צפוי המאמן לערוך שינוי, כשליאוניד קרופניק ועומרי בן הרוש יפתחו כבלמים ולצידם ליאור ראובן וטובארנו פינאס באגפים. בן בנימין שכבש את השער מול הפועל חיפה, ימשיך בקישור לצד קובי דג'אני וניר נחום. מוחמד כליבאת ימתין להזדמנות שלו על הספסל כמו גם סרגיי טרטיאק שהחלים מפציעה. חסיב אבו רוקון ייעדר לאחר שפרק השבוע את הכתף בצבא.

הפועל באר שבע:

500 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק, בו היא תחסר את לאריה קינגסטון שעדיין לא החלים מהפציעה בגבו, ואת שמעון הרוש שסובל ממתיחה חזקה ולא ייכלל בסגל. גיא לוי צפוי להמשיך לתת את הקרדיט להרכב שסיים בתיקו 1:1 מול מכבי חיפה, כשוויליאם סוארס יפתח בקישור האחורי ואיבן גארידו ואבי יחיאל יתופקדו כבלמים.

"נשתדל להמשיך בקו שהתחלנו", אמר לוי לקראת המשחק. "היו דברים טובים מול חיפה, אבל זה לא יספיק מול נתניה, בטח לא אצלם בבית. הם קבוצה מאוד ביתית. נצטרך להשתפר בדברים מסוימים כדי לנצח. יש פה אווירה מעולה במועדון וגם מהקהל שמסביב יש אווירה של תמיכה וזה כיף. בפן המקצועי, אנחנו מחויבים לתוצאות כי הקבוצה הפסידה הרבה נקודות ואנחנו צריכים להדביק את הפער מהקבוצות שלפנינו. נשתדל לעשות את זה כמה שיותר מהר".

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: ליאוניד קרופניק

בשבוע שעבר עשה הבלם טעות שעלתה לקבוצתו בשתי נקודות. מול הפועל באר שבע, שלא מחזיקה בחוד אימתני במיוחד, הוא צריך להשיב את הביטחון להגנה שלצידו ולא לתת לטעויות נוספות לקרות. כי אם הוא יביט לספסל הוא יראה את הבלם הארגנטינאי מריאנו קפוראלה מחכה בקוצר רוח לשוב להרכב.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה

גם מכבי נתניה וגם הפועל באר שבע פתחו את העונה עם שוער זר, התאכזבו ושבו לתת אמון בשוערים ישראלים. הפרמיירה המחודשת של לויטה בכדורגל הישראלי אחרי שנתיים הסתיימה בהופעה נהדרת מול מכבי חיפה. בשבת, יחפש השוער המשכיות והופעה טובה שגם תעזור לקבוצתו וגם תשלח מסר לליגה שיש לתת קרדיט קצת יותר מוגבר לשוער הישראלי.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, איבן גארידו, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, אמג'ד סלימאן, וויליאם סוארס, יוסי שבחון, מוטי מלכה, סיראז' נאסר, יוסף אבו לאבן.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully