וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס השוותה ל-1:1 בוורלד סירייס

21.10.2011 / 6:55

הריינג'רס רשמו שתי ריצות דרמטיות באינינג התשיעי וניצחו 1:2 בסנט לואיס. הסדרה עוברת לטקסס, תחודש בין שבת לראשון

סנט לואיס - טקסס 2:1 (1:1 בסדרה)

במשחק מספר 1 בסדרה לא הייתה לג'ייסון מוטה שום בעיה לסגור את ההתמודדות ולהעניק לסנט לואיס יתרון 0:1 בסדרה. הפעם, מסתבר, הקלוזר של הקרדינלס הרגיש שהמעמד קצת גדול עליו. מוטה עלה לגבעה ביתרון 0:1, שהושג מסינגל של אלן קרייג באינינג השביעי. על היתרון הזה הוא לא שמר.

טקסס התקשתה לייצר נקודות עד כה בסדרה, ומלבד הומראן של מייק נאפולי במשחק הראשון, איש משחקניה לא הצליח להכניס ריצה. עד שאיאן קינסלר עלה בקושי לבסיס בסינגל לאינפילד ולאחר מכן גנב בסיס והמשיך לשלישי מסינגל של אלוויס אנדרוס, שבעצמו המשיך לבסיס השני בניסיון לתפוס את קינסלר. עם שחקנים על הבסיס השני והשלישי רשם ג'וש המילטון חבטת הקרבה שהכניסה את קינסלר וקידמה את אנדרוס לשלישי. מייקל יאנג השלים מהפך עם חבטת הקרבה משלו, ונפתלי פליז עשה את העבודה ושמר על ניצחון טקסס - 1:2 בסיום.

הפישול של מוטה חיסל הופעה מצוינת של חיימה גארסיה מסנט לואיס, בוורלד סירייס שמוכיח את עצמו בינתיים בגזרת ההגשה. גארסיה רשם שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים, והיה בעמדת ניצחון על קולבי לואיס, שהיה טוב בעצמו עם שישה אינינגים ושני שליש. "זה לא היה מהפך שהציל את הסדרה, אבל הוא היה גדול וחשוב", סיכם קינסלר והמילטון הוסיף: "2:0 היה קשה, עכשיו זה הולך להיות כיף". הסדרה עוברת לטקסס לשלושה משחקים, כשהמפגש השלישי ייערך בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully