וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מועדון האקסיות

תומר ספירשטיין

22.10.2011 / 13:45

לדניאן טומלינסון ואנטוניו קרומארטי יפגשו את קבוצתם לשעבר מסן דייגו, ג'וש פרימן חוזר ללונדון מול שיקגו, מינסוטה - גרין ביי

המחזור השביעי יוצא לדרך, כשהפעם יש לנו מחזור של מפגשים מן העבר. לדניאן טומלינסון ואנטוניו קרומארטי יפגשו את קבוצתם הקודמת כשהג'טס יארחו את סן דייגו, ג'וש פרימן וטמפה ביי, שניצחו בשבוע שעבר את הסיינטס ולקחו את ראשות הבית, יפגשו בלונדון את שיקגו, שלמרות הניצחון המשכנע על מינסוטה המפורקת נמצאים בסכסוך פנימי.

הוייקינגס האומללים החליטו לתת את המפתחות לכריסטיאן פונדר מול גרין ביי, שנראים על הדרך הבטוחה לזכייה נוספת בגביע לומברדי, וגם הרדסקינס החליטו שהספיק להם מרקס גרוסמן לעת עתה, ומי שיפתח עבורם יהיה ג'ון בק מול קרוליינה. במשחקים המאוחרים יותר, אריזונה תארח את פיטסבורג לשחזור הסופרבול מלפני שלוש שנים, דאלאס תנסה להתאושש מול הראמס הפצועים, בליל ראשון יהיה לנו עוד שחזור סופרבול, כשניו אורלינס יארחו את הקולטס ובליל שני הרייבנס יפגשו את ג'קסונוויל.

מבחינת ההימורים, בשבוע שעבר הפגזנו עם 10 מ-13, מה שמעמיד אותנו על 58 מ-80 בעונה (מאזן מדהים של 72.5 אחוזים), וננסה להמשיך במגמה הזו גם השבוע, כשאין לנו יותר מדי סיכויים להפתעות. אבל כרגיל, לפני הכל, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות:

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. רויטרס
מי יכול לעצור אותו? ארון רוג'רס/רויטרס

METV:

19:00: ניו יורק ג'טס - סן דייגו

22:15: מינסוטה - גרין ביי

FOX:

19:00: טמפה ביי - שיקגו

22:05: אריזונה - פיטסבורג

5+ לייב:

22:05: אוקלנד - קנזס סיטי

ESPN:

* הסאנדיי נייט, בו יארחו ניו אורלינס את אינדיאנפוליס, לא ישודר.

** המאנדיי נייט, בין ג'קסונוויל לבולטימור, לא ישודר

רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס עם נורב טרנר מאמן סן דייגו צ'ארג'רס. AP
איפה הטבעות? רקס ריאן ונורב טרנר/AP

שר הטבעות - שיבת הליימך (שעה ראשית 19:00)

קרוליינה (5:1) - וושינגטון (2:3)

האם תם לו עידן רקס גרוסמן כפותח ברדסקינס? מייק שאנהאן הודיע כי מי שיפתח מול הפנת'רס יהיה דווקא ג'ון בק, אחרי התצוגה המזעזעת של גרוסמן בהפסד לפילדלפיה (4 איבודים). משמעות המהלך הזה היא כי לקאם ניוטון יהיה סיכוי ממשי להשיג את ניצחונו השני העונה, כשלמרות המספרים המצויינים שהוא מעמיד, עדיין לא מצליח להשיג ניצחונות במשחקים צמודים. בפעם האחרונה שבה נפגשו הקבוצות, לפני שנתיים, ניצחו הפנת'רס בשלוש נקודות. האם הניצחון יחזור על עצמו?

תחזית: יחזור גם יחזור. ניצחון שני העונה לקאם ניוטון.

ניו יורק ג'טס (3:3) - סן דייגו (1:4)

אחרי משחק מכוער, בסופו ניצחו הסילונים את מיאמי הנוראית, מגיעים הצ'ארג'רס שנראים אולי חלודים אבל מצליחים לנצח, משהו שלא התרגלנו אליו בתחילת העונה. למרות ההבדל במאזנים, שתי הקבוצות מציגות מספרים דומים, כששתיהן שמות 24 נקודות בממוצע למשחק ומרשות רק 21.8 נקודות להתקפת היריבות. בינתיים, מגן הפינה של הג'טס, אנטוניו קרומארטי, התחיל לחמם את הגזרה כשטען כי הצ'ארג'רס שיקרו לו והסתירו ממנו כי בשנתו האחרונה בקבוצה, 2008, שיחק עם סדק באגן. גם פלקסיקו בורס, שהגיע לפני תחילת העונה, עדיין לא מצא את התאום הדרוש עם מארק סאנצ'ז. כל זה לא ממש עוזר לסילונים, שבשני משחקיהם האחרונים פתחו עם ארבעה דרייבים רצופים של שלוש והחוצה, וההאשמות בחדר ההלבשה כבר התחילו. פיליפ ריוורס, מצד שני, ינסה להנחיל לג'טס את הפסדם הראשון בבית העונה. גם בגזרת המאמנים אין שקט, אחרי שרקס ריאן אמר שהוא היה משיג כמה טבעות אליפות עם כמות הכישרון שניתנה לנורב טרנר, שקיבל את משרת המאמן בסן דייגו במקומו של ריאן. טרנר, מצידו, לא נשאר חייב ותהה איפה הטבעות שריאן הבטיח כשהגיע לניו יורק.

תחזית: הג'טס פשוט לא נראים טוב. ניצחון לצ'ארג'רס.

קליבלנד (3:2) - סיאטל (3:2)

אוי, כמה שהמשחק הזה נוראי. הבראונס בינתיים נראים כמו צל חיוור של ההצלחה היחסית שלהם מסוף העונה שעברה, כנראה בעקבות עזיבתו של מתאם ההגנה רוב ריאן לדאלאס, ואילו גם פיט קרול יודע שהניצחון של הסיהוקס על הג'איינטס היה ארוע חד פעמי, שלא יחזור יותר מדי פעמים העונה. צ'רלי ווייטהרסט צפוי לפתוח במקומו של טרווריס ג'קסון הפצוע, וינסה להוביל את סיאטל לשני ניצחונות רצופים, משהו שלא קרה מאז 2007 - אז גם נפגשו הקבוצות בפעם האחרונה במשחק בו הבראונס ניצחו. האם קולט מק'קוי יצליח להשליט סדר בבלאגן ההתקפי בקליבלנד, או שמא ההתקפה של סיאטל תמשיך להתעלות על עצמה?

תחזית: הולכים עם מק'קוי. ניצחון לבראונס.

מיאמי (5:0) - דנבר (4:1)

גם המשחק הזה לא צפוי להיות משהו מיוחד, למעט הנושא החם של השבוע - חזרתו של טים טיבו לפלורידה. מיאמי נראו פשוט נוראים בהפסד לניו יורק בליל שני, וכאילו שזה לא מספיק, כעת מתכננים בפלורידה לערוך מסיבת הוקרה לפלורידה גייטוקס של 2008, אז זכו באליפות המכללות תחת הנהגתו של טיבו. ברנדון לויד כבר לא בברונקוס, אחרי שעבר לסט. לואיס, מה שלא אמור לשנות יותר מדי עבור טיבו מול ההגנה השבורה של מיאמי (לא שההתקפה שלה מציאה גדולה).

תחזית: אף אחד לא עוצר את טיבו בפלורידה. בטח שלא מיאמי.

טים טיבו שחקן דנבר ברונקוס. Doug Pensinger, GettyImages
חוזר לפלורידה. טים טיבו/GettyImages, Doug Pensinger

דטרויט (1:5) - אטלנטה (3:3)

שתי הקבוצות לא תיארו לעצמן שתגענה למשחק הזה עם המאזנים הללו, לטוב ולרע. הפאלקונס נראים כמו כלום מתחילת העונה, כשמאט ריאן לא מצליח למצוא את רודי ווייט ומייקל טרנר לא יכול לעשות כלום. הליונס, מצד שני, נראים מצויין, למרות ההפסד במחזור הקודם לסן פרנסיסקו. החדשות המעניינות מהמשחק הזה באות דווקא מטרייד שהיה אמור לשלוח את ג'רום הריסון לפילדלפיה תמורת רוני בראון, אבל הטרייד הזה לא יצא לפועל בשל הגילוי של סרטן במוחו של הריסון. ג'ים שוורץ, בכל מקרה, יקווה שג'אביד בסט יוכל לשחק, לאחר שספג את זעזוע המוח השלישי בקריירה המקצוענית שלו במשחק מול הניינרס. כרגע נראה כי מוריס מוריס וקילנד וויליאמס יפתחו במקומו של בסט. אצל אטלנטה, הפאלקונס מקווים כי ריי אדוארדס ימשיך את היכולת האישית שלו מול דטרויט - מולה יש לו הכי הרבה סאקים בקריירה - בכדי לשנות מאת את המאזן של הקבוצה בדטרויט (15:4).

תחזית: הפאלקונס ימצאו את הקצב שלהם. רק לא השבוע. ניצחון לליונס.

טנסי (2:3) - יוסטון (3:3)

שאלו את עצמכם - מי הרץ האחורי של הקבוצה הכי גרועה בריצה השנה? התשובה, באופן מאוד מפתיע, היא כריס ג'ונסון. באופן מאוד לא מפתיע, לעומת זאת, הטקסנס מגיעים למשחק הזה במאזן חצוי. כעת, מול מוליכת הבית, יקוו ביוסטון שלא ליפול למאזן שלילי ומרחק משחק וחצי מאחורי הטייטנס. יוסטון ניצחה רק פעמיים בתשעת משחקיה בטנסי, ובלי מריו וויליאמס ואנדרה ג'ונסון, קשה לראות איך הם משיגים את ניצחונם השלישי בנשוויל. בטנסי, מייק מונצ'אק יודע שאסור לו להפסיד את המשחק הזה, לאחר שכבר הפסיד לג'קסונוויל במחזור הפתיחה, ולמרות ההצלחה היחסית של מאט האסלבק בקבוצה, גם הוא יודע שבלי משחק הריצה האימתני של כריס ג'ונסון לטנסי יהיה מעט מאוד להציע, אם בכלל.

תחזית: אף קבוצה לא ממש רוצה לקחת את הבית העלוב הזה. ובכל זאת, יוסטון.

טמפה ביי (2:4) - שיקגו (3:3)

נכון שזה לא נראה כאילו המאזנים האלה נכונים? ובכל זאת, הברס נראים טוב לאחרונה, למרות המאזן הבינוני שלהם, ויגיעו לוומבלי כשהם יודעים שהם חייבים להשאיר את הבעיות בחדר ההלבשה בבית. אותן בעיות כוללות דרישות של לאנס בריגס ומאט פורטה לחוזים חדשים, דרישה של הסייפטי כריס האריס לטרייד לאחר שסופסל בראשון האחרון וגם את ג'יי קאטלר, שנתפס כשהוא מקלל את מתאם ההתקפה שלו, מייק מארץ. בטמפה, לעומת זאת, יכולים להיות מרוצים לאחר הניצחון על הסיינטס בשבוע שעבר, שמחק את התבוסה המשפילה לסן פרנסיסקו, וכעת ינסה ג'וש פרימן למחוק את משחקו הקודם בוומבלי, אז הובסו הבאקס בידי ניו אינגלנד 35:7.

תחזית: בעיות עם ההנהלה זה אף פעם לא טוב. ניצחון לטמפה ביי.

ג'יי קאטלר מאט פורטה שחקני שיקגו ברס. Nam Y. Huh, AP
מסוכסכים עם עצמם. ג'יי קאטלר ומאט פורטה/AP, Nam Y. Huh

מפגשי קצוות (שעה ראשית 22:05-22:15)

אריזונה (4:1) - פיטסבורג (2:4)

ההגנה הטובה בלגה עד כה, פיטסבורג, יוצאת למשחק קל (על הנייר) במדבר של אריזונה, מול ההתקפה המזעזעת של הקארדינלס, במפגש ראשון מאז נפגשו בסופרבול המעולה לפני שלוש שנים. מאז, קורט וורנר פרש וקווין קוב הגיע, הקארדינלס ניצחו במחזור הפתיחה את הפנת'רס ומאז - יוק. אפילו לסיאטל הם הצליחו להפסיד. לארי פיצג'ראלד, הדבר היחידי בערך שמתפקד באריזונה, יקבל מולו את טרוי פולאמלו, שהוכרז כשיר לשחק, אבל ההגנה של פיטסבורג היא לא הבעיה, אם כי ההתקפה: למעט הניצחון המשכנע מול טנסי לפני שבועיים, הסטילרס מתקשים לשים נקודות על הלוח, וגם זה מול קבוצות חלשות. בשבועיים הבאים יפגשו הפלדות את הפטריוטס והרייבנס, כך שעכשיו זה הזמן למצוא את הקצב הנכון.

תחזית: כמו בסופרבול, גם הפעם הסטילרס ינצחו. שלא כמו אז, הפעם זה יהיה קל.

אוקלנד (2:4) - קנזס סיטי (3:2)

הריידרס מקווים שמי שיוכל לפתוח במקום ג'ייסון קמפבל (שסיים את העונה ככל הנראה) יהיה קרסון פאלמר, שעבר במהלך השבוע לריידרס. לא שזה כל כך משנה, כשכל מה שהק"ב יצטרך לעשות זה לתת את הכדור לדארן מקפאדן. אוקלנד כרגע במאזן הטוב ביותר שלה מאז 2002 - אז הגיעה לסופרבול, והרבה מזה בזכות הרץ הפנטסטי שמוביל את הליגה ביארדים לריצה, והריידס יארחו את הצ'יפס המסכנים, שאיבדו את שני השחקנים הכי חשובים שלהם העונה (אריק ברי וג'מאל צ'ארלס) ויצטרכו להסתמך על משחק האוויר של מאט קאסל, שמצא סוף סוף את החיבור עם סטיב ברסטון, שיעזור לדוויין בואו.

תחזית: עם פאלמר או בלעדיו, ניצחון לאוקלנד.

דאלאס (3:2) - סנט לואיס (5:0)

אחרי ששוב בעטו לעצמם בדלי בשבוע שעבר, יארחו הקאובויס את הראמס החלשים למשחק שאמור להקנות להם ביטחון לקראת המשך העונה, כשאליפות הבית עדיין בהישג יד. פליקס ג'ונס פצוע ולא ישחק, אבל החשש הגדול הוא דווקא אצל הראמס, שם טרם ברור אם סאם בראדפורד, שמוליך את הליגה בסאקים (אאוץ'), יוכל לשחק. בכל מקרה, גם בטקסס וגם במיזורי לא ממש יתעניינו במפגש הזה, כיוון שלאחריו תיפגשנה שתי הקבוצות הבכירות של המחוזות, כשטקסס תארח את סנט לואיס בוורלד סירייס.

תחזית: ניצחון לדאלאס.

מינסוטה (5:1) - גרין ביי (0:6)

כמו רקס גרוסמן, ייתכן וגם דונובן מקנאב סיים את דרכו כפותח בקבוצה. הווייקינגס הודיעו השבוע כי כריסטיאן פונדר, אותו בחרו בדראפט האחרון, יפתח מול האלופה המכהנת במפגש שלא אמור להזכיר דבר מהיריבות העתיקה בין הקבוצות. הפאקרס נראים כרגע בלתי ניתנים לעצירה, וקשה לראות איך גם משחק טוב של אדריאן פיטרסון יעזור למינסוטה להתגבר על הבעיות החמורות שלה מול ההגנה המעולה של דום קייפרס. גרין ביי מציגה את ההתקפה הטובה בליגה (32.8 נקודות למשחק) והיא במאזן מושלם של 0:6 לראשונה מאז 1965.

תחזית: יישארו מושלמים. ניצחון לגרין ביי.

קליי מת'יוס חוגג עם שחקני גרין ביי פאקרס. Kevin Cox, GettyImages
מושלמים? שחקני גרין ביי/GettyImages, Kevin Cox

עוד שחזור לסופרבול

ניו אורלינס (2:4) - אינדיאנפוליס (6:0) - בין ראשון לשני, 02:20

בפעם האחרונה בה נפגשו הקבוצות, היה זה הסופרבול, כשדרו בריס ניצח אז את פייטון מאנינג. מאנינג, כמובן, לא יוכל להשיג את הנקמה שלו בסיינטס בשל הפציעה, ומי שיצטרך לנסות לעשות זאת במקומו הוא קרטיס פיינטר, שבינתיים עושה עבודה לא רעה, למרות המאזן המחריד של הקולטס. הסיינטס איבדו נקודות חשובות בהפסד בשבוע שעבר ליריבה טמפה ביי, וינסו להתאושש מול הקולטס הפצועים, כשגם ג'וזף אדאי בספק למשחק.

תחזית: הקולטס לא כאלה גרועים, אבל יפסידו.

ג'קסונוויל (5:1) - בולטימור (1:4) - בין שני לשלישי, 02:30

הדבר היחידי שמתפקד אצל היגוארים זה מוריס ג'ונס-דרו. זה בדיוק הזמן הלא נכון לפגוש את הקבוצה שמדורגת שלישית בליגה בהגנה ומול הריצה. בולטימור הפסידה רק פעם אחת במפגשים הללו, אי שם ב-2005, וזה יהיה מפגשו הראשון של ריי רייס מול הג'אגס, שהפסידו חמישה משחקים ברציפות מאז הניצחון במחזור הפתיחה על טנסי, ויקוו לעוד משחק טוב של ג'ונס-דרו, הרץ השלישי בטיבו בליגה (מאחורי מקפאדן ופרד ג'קסון של בפאלו). מי שיצטרך את הניצחון הזה יותר מכל הוא מאמן ג'קסונוויל, ג'ק דל ריו, שיודע כי ככל הנראה ימיו בקבוצה ספורים. הוא יבנה על עוד משחק טוב (יחסית) של בליין גבארט, שבינתיים מסר לט"ד בכל אחד מארבעת משחקיו העונה.

תחזית: ניצחון לבולטימור.

ג'וזף אדאי שחקן אינדיאנפוליס קולטס מגיח לטאצ'דאון. רויטרס
זוכרים את זה? הקולטס והסיינטס בסופרבול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully