וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: עינו של הנמר

תומר ספירשטיין

20.10.2011 / 16:40

הטייגרס מלואיזיאנה סטייט יארחו את הטייגרס של אובורן, ויסקונסין את הספרטנס ממישיגן, אוקלהומה מתחילה להיבחן

זהו, בשעה טובה ומוצלחת יצא דירוג ה-BCS הראשון לעונה, מה שאומר שאנו עוברים להתבסס על הדירוג הזה, וגם שעכשיו באמת מתחילים המבחנים הרציניים לטוענות לכתר. במחזור הקרוב, יארחו הטייגרס של לס מיילס ולואיזיאנה סטייט את האלופים היוצאים מאובורן, אוקלהומה תתחיל במסע המשחקים הקשים שלה בביג-12, ויסקונסין יארחו את מישיגן סטייט בקרב על ראשות הביג-10, וגם מבחן ראשון לאנדרו לאק וסטנפורד מול וושינגטון המפתיעה. במחינת שידורים, אנחנו שוב נאלצים להסתפק במיעוט בשל הפלייאוף בבייסבול, כשנקבל את סירקיוז מול וירג'יניה טק (שבת, 2:00, ESPN) ואת הדרבי של קנזס (שבת, 18:00, FOX).

ג'ארט לי שחקן לואיזיאנה סטייט טייגרס (מרכז). Jeff Gentner, AP
ישמרו על המקום הראשון? ג'ארט לי והטייגרס/AP, Jeff Gentner

מי הנמר האמיתי?

לואיזיאנה סטייט (1) - אובורן (20)

סימן השאלה הגדול כאן הוא דווקא על אובורן, שעדיין לא הראתה עקביות במשחקים שלה - מצד אחד עוצרים את דרום קרוליינה ומפגיזים מול מיסיסיפי סטייט, מצד שני חוטפים בראש מארקנסו וקלמסון. כעת, יגיעו הטייגרס האלופים היוצאים למשחק טעון בבאטון רוג', מול הטייגרס שמאיימים על התואר.

אלבמה (2) - טנסי

שבועיים לפני המשחק הגדול מול לואיזיאנה סטייט, יארחו הקרימסון טייד את המתנדבים מטנסי, במשחק שאמור להיות הכנה לקראת המאצ'-אפ המסקרן. טנסי טרם רשמה ניצחון ב-SEC, ואלבמה, לעומת זאת, מפרקים כל מה שזז בדרך למשחק האליפות. איי.ג'יי מק'קארון מצא את הקצב שלו, ומול קבוצה שפורקה בידי הטייגרס מלואיזיאנה הוא אמור להשאיר את ניק סייבן במאזן מושלם העונה.

אוקלהומה (3) - טקסס טק

הלו"ז הקשה של הסונרס מתחיל השבוע, עם משחק מול הרד ריידרס, שהפסידו רק לקנזס סטייט וטקסס A&M, וגם זה בפוזשן אחד בכל משחק. ומציגים גם התקפה טובה שמרבה לשים נקודות על הלוח, כך שהמשחק הזה הולך להיות מבחן עבור בוב סטופס משני צידי הכדור.

אוקלהומה סטייט (4) - מיזורי

הקאובויס של מייק גאנדי קפצו הישר למקום הרביעי בדירוג אחרי הניצחון על הלונגהורנס בשבוע שעבר, ומול מיזורי הם צפויים אולי להיתקל בקצת צרות, אבל לא משהו רציני מדי שימנע מהם להגיע למשחקים המעניינים בחטיבה.

בויזי סטייט (5) - חיל האוויר

אחרי שקלן מור חזר להפציץ, יפגשו הברונקוס את הפאקלונס של חיל האוויר, שבינתיים מאכזבים, בכדי להמשיך לטעון שצריך לספור גם אותם בדיון על משחקי סוף העונה.

ראסל וילסון דרק וואט שחקני וויסקונסין. John Gress, GettyImages
עוד משחק טעון לראסל ווילסון והגיריות/GettyImages, John Gress

מגרדים את הצמרת

ויסקונסין (6) - מישיגן סטייט (16)

אחרי הניצחון הגדול בדרבי בשבוע שעבר, יוצאים הספרטנס למשחק מול המועמדת הראשית לזכייה בביג-10, ואחרי שהצליחו לשתק את דנארד רובינסון יאלצו להתמודד מול ראסל ווילסון, שבינתיים מציג קמפיין לא רע משלו.

קלמסון (7) - צפון קרוליינה

הבחורים של דאבו סוויני ממשיכים להישאר במאזן מושלם, וכעת לא צפויים להיתקל בבעיות מיוחדות מול הטאר-הילס, שאחרי כמה שנים של התעוררות בתחום הפוטבול, חזרו לבינוניות שאפיינה אותם, בעיקר בשל הסקנדלים שרדפו אחריהם.

סטנפורד (8) - וושינגטון (25)

מבחן גדול ראשון העונה לאנדרו לאק, כשיפגוש את הקבוצה של סטיב סארקיסיאן, שבעונתו השלישית בקבוצה מביא אותה להישגים לא מבוטלים. כעת, יגיעו ההאסקיס למשחק מול הכוכב הגדול של המכללות, שבינתיים נראה יציב בדרך להייזמן, לאליפות הפאק-12 ולבחירה הראשונה בדראפט.

מיסיסיפי - ארקנסו (9)

קולורדו - אורגון (10)

אנדרו לאק שחקן מכללת סטנפורד. john miller, AP
מבחן ראשון העונה. אנדרו לאק/AP, john miller

משחקים נוספים

קנזס - קנזס סטייט (11) (שבת, 18:00, FOX)

וירג'יניה טק (12) - בוסטון קולג'

מינסוטה - נברסקה (13)

סירקיוז - ווסט וירג'יניה (15) (שבת, 2:00, ESPN)

אייווה סטייט - (17) טקסס A&M

יוסטון (19) - מרשל

נורת'ווסטרן - פן סטייט (21)

מיאמי - ג'ורג'יה טק (22)

פרדו - אילינוי (23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully