וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס עלתה ליתרון 0:1 בוורלד סירייס

20.10.2011 / 5:14

הקרדינלס ניצחו את טקסס 2:3 במשחק הראשון בסדרה, כריס קרפנטר קצר עוד W בפלייאוף. המשחק הבא: הלילה

סנט לואיס - טקסס 2:3 (0:1 לקרדינלס בסדרה)

כריס קרפנטר ניצח לסנט לואיס את משחק העלייה לפלייאוף וגם העביר אותה ל-NLCS לאחר משחק חמישי דרמטי בפילדלפיה. בשני המקרים הוא עשה את זה על האפס. הפעם זה היה קצת פחות זוהר, אבל זה נגמר בכל זאת בצד הנכון מבחינתו של האס של סנט לואיס - ניצחון במשחק הראשון בוורלד סירייס ויתרון 0:1 חשוב בסדרה.

נשיא טקסס נולאן ריאן אמר לפני ההתמודדות כי הריינג'רס ינצחו 2:4 בסדרה. בינתיים, זה החל כמו הסדרה אשתקד מול סן פרנסיסקו, בה הפסידו הסיירים 4:1. ההתקפה לא יכלה לקרפנטר ובהגשה עשה סי ג'יי וילסון את מה שהוא עושה לכל אורך הפלייאוף - צלח איכשהו את האינינגים, אבל גמגם קשות ונחל את ההפסד.

לאחר פתיחה שקולה ושלושה אינינגים וחצי של משחק מאופס, עלתה סנט לואיס ראשונה על הלוח. אלברט פוחולס נפגע מהגשה של וילסון, דאבל של מאט הולידיי קידם אותו לבסיס השלישי וסינגל של לאנס ברקמן הכניס הביתה את שניהם - 0:2 לקרדינלס. רק נפתח האינינג החמישי, וזה פתאום הפך ל-2:2 עם פצצה בת שתי ריצות של מייק נאפולי ליציע הימני. במהלך מתבקש אבל עדיין חכם, הכניס מאמן סנט לואיס טוני לה רוסה את אלן קרייג לחבוט במקום קרפנטר (שישה אינינגים מלאים) בתחתית האינינג השישי. קרייג השיב בסינגל שהכניס את דייויד פריז הביתה, בריצה שהתבררה כריצת הניצחון - 2:3. ג'ייסון מוטה סגר בהצלחה, סנט לואיס ביתרון 0:1 בסדרה.

לה רוסה הפך למאמן עם מאזן הניצחונות השני בטיבו בפלייאוף, 67, שווה לבובי קוקס ושני רק לג'ו טורה (84). המשחק השני יתקיים הלילה (בין חמישי לשישי, 2:05) ויועבר, כמו כל הסדרה, במקביל ב-FOX וב-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully