וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מחזור בליגות הנמוכות: גלעד שליט סוגר מעגל

20.10.2011 / 16:00

עם השם הכי פופולרי, שוער אחווה אום אל פאחם ינסה לשמור על הפסגה. ומי כוכב מכבי ת"א לשעבר שקורע רשתות בליגה ג'?

הפועל כפר קנא – הפועל אסי גלבוע (שבת, 14:30, כאוכב)

שבוע לא פשוט עבר על שחקני, אוהדי ואנשי הפועל אסי גלבוע. מי שנחשבה במשך שנים לאחת הקבוצות הצנועות בליגה, כזו שלא מעורבת בדרך כלל בתקריות אלימות, נקלעה לאירוע אלים במיוחד בסוף המשחק שלה נגד עירוני טבריה, שהסתיים בדרמה גדולה. למי שפספס, נזכיר כי אסי פיגרה נגד טבריה, אבל חזרה ב-13 הדקות האחרונות לניצחון גדול, כשהשיא היה עם פנדל של יוסי ואנונו עמוק בתוספת הזמן, שגרר בהמשך מהומה רבתי במגרש. השנה מתמודדת הקבוצה עם תקציב נמוך בהרבה לזה שהיה לה בשנה שעברה, ושכמעט הספיק לה לעלות ליגה הלאומית, אבל למרות זאת מבחינה מקצועית הקבוצה של ברוך סער נראית מעולה אחרי ארבעה מחזורים.

מהר מאוד השכיחה אסי גלבוע את ההפסד במחזור הפתיחה לגבעת אולגה. עם תקציב של מיליון שקל, נהנה סער משחקנים מנוסים כמו השוער אלירן אוחיון, הבלם גיא צרפתי, המגן תומר ברוקס והכוכב אבי מלכה, שלרגע היה נדמה שהוא עוזב את המועדון, אבל חזר השבוע לעניינים. אסי תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד הפועל כפר קנא, שנחשבת אולי בינתיים לנמושה של הליגה (נקודה מ-12 אפשריות), אבל כבר ראינו בשבוע שעבר גם את עראבה, עוד קבוצה חלשה על הנייר, סוחטת תיקו מול מכבי דליית אל כרמל העשירה. ניצחון כמובן יסדר לאסי גלבוע חזרה מהירה לשגרה.

מ.ס. אורתודוכסים לוד – מכבי עירוני ג'ת (שישי, 14:30, רמת השקמה)

רק לפני מספר חודשים נחשבה מכבי עירוני ג'ת אלאהלי לבשר התותחים של הליגה הלאומית. עונה גרועה שהסתיימה עם 14 נקודות בלבד ונשירה לליגה א' השאירה את הבחורים של נביל חלוק נחושים הקיץ לחזור כמה שיותר מהר לליגה הלאומית. הקבוצה, שמשתייכת לעיר אום אל פאחם והשלימה שלוש עליות ליגה רצופות מאז שנוסדה רק לפני ארבע שנים, נראית פשוט בכושר מצוין מאז תחילת העונה, אבל כבר למדנו שלא כל הנוצץ זהב הוא, ועדיין חובת ההוכחה מונחת על כתפיו של איברהים אבו רקייק.

אחרי ארבעה מחזורים, ניצבת ג'ת במקום הראשון בליגה, ועוד הוכחה לחיבור המצוין בקבוצה הזו הגיעה בסוף השבוע שעבר כאשר לקבוצה לא הפריע לשחק ללא ענאן פרו השוער שלה שהורחק בדקה ה-39 נגד עמישב, כשהקבוצה שלו דרסה 1:4 את המלאבסים. החלוץ עידן דוד שהגיע מקביליו יפו הספיק כבר לכבוש שלושה שערים (שניים במשחק האחרון). בסוף השבוע הקרוב תפגוש ג'ת למשחק חוץ קשה את אורתודוכסים לוד, שלא נחשבת לקבוצת פאר בליגה, אבל בהחלט כזו שעשויה לחולל צרות, במיוחד אחרי הצהרת הכוונות שלה במחזור האחרון עם ה-1:5 הקטלני על עירוני כפר יונה. ניצחון נוסף של הקבוצה מאום אל פאחם, ואולי נקבל הוכחה נוספת שמדובר במועמדת לגיטימית לשוב לליגה הלאומית.

מכבי שעריים – מ.ס. קרית גת (שישי, 13:30, שעריים)

מחוז דרום ב' בליגה ב' לא סיפק לנו בשנה שעברה דרמה גדולה, כשברור היה במהלך רוב שלביה שהפועל קטמון ירושלים היא זו שתעפיל בסופו של דבר לליגה א'. השנה אנחנו מקבלים מצב הרבה יותר צמוד ומותח, כשבינתיים נדמה שיש לא מעט מועמדות לגיטימיות להגיע למקום הראשון, ביניהן הפועל נחלת יהודה, מ.ס. קרית גת ומכבי שעריים, שלכולן מאזן מושלם עד עכשיו. בסוף השבוע הקרוב נזכה לקבל טעימה ל"משחק עונה" מהסוג הזה, כששעריים, שסיימה בשנה שעברה במקום השני ואיבדה את המקום בליגה א' לטובת אורתודוכסים בפנדלים, תארח את קרית גת. השנה השחקנים של איריס מנחם התחילו כבר לחמם את המנועים ונמצאים במומנטום מעולה, וכבר בסוף השבוע מצפה להם כאמור משחק בית קשה מאוד.

שעריים נחשבת עד עכשיו לכובשת המצטיינת של הליגה עם 14 שערים, כשהכמות הזו הגיעה בין השאר בזכות ההפצצה של רשתה של מבשרת ציון (1:6) במחזור הקודם. בין השאר מככבים בקבוצה שהב פאשאי, משה בן חיים, ליאור סודמי, עוז עובדיה וארז ירימי. ממול תתייצב קרית גת, שבשנה שעברה כמעט ונשרה לליגה האחרונה, אבל ניצלה ברגע האחרון. קרית גת שמאומנת על ידי אייל שדה מציגה את דוד אריאס, שלא מפסיק להפציץ במחזורים האחרונים (ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים), ומשחק טוב שלו יכול לסדר לאורחים הצהרת כוונות מעניינת לקראת המשך העונה.

בני יהוד – עירוני בית דגן (שישי, 13:45, יהוד)

כבר כמה שנים שעירוני בית דגן מנסה להשיג את הכרטיס לליגה ב', אבל נאלצת לוותר עליו לטובת הקבוצות הטובות יותר שנמצאות איתה במחוזות שבהן היא משחקת. בבית דגן, שהוקמה מחדש לפני חמש שנים על ידי שלושה קציני כיבוי אש מתל אביב שמנהלים את הקבוצה, מככב מי שעומד בראש המערכת לא אחר מאשר רון נחמן, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, שמשמש כמאמן-שחקן, ונחשב גם בגיל 36 לשחקן המוביל של הקבוצה. השנה יש לו כבר שני שערים, את השנה שעברה הוא סיים עם 17, לפני שנתיים הוא הגיע ל-21 ובכל מקרה הוא נחשב לדמות המחברת של הקבוצה.

השנה בית דגן פתחה לא טוב את העונה, אבל עוד מוקדם לשפוט אותה. הצהובים מתמודדים על העלייה שוב עם יריבות שאפתניות, ביניהן בני יהוד שבכל שנה קרובה גם היא לבאר, אבל לא מצליחה לשתות. בבני דגן טוענים כי הם נחלשו, שהתקציב אינו מספיק להם, אבל גם בלעדיו, הם ייאבקו השנה בצמרת. אחרי ארבעה מחזורים מפרידות בין הקבוצות חמש נקודות, כשבית דגן שביעית ובני יהוד ראשונה,ואין ספק שהמשחק הזה יספק הצהרת כוונות עבור שתי הקבוצות שמכירות היטב זו את זו מהשנים האחרונות. בשנה שעברה, כשהשתיים שיחקו במחוז מרכז, בני יהוד ניצחה בשני המשחקים בהפרש של שער אחד ואפשר להניח שגם הפעם אנחנו צפויים לקבל התמודדות צמודה במיוחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בני אום אל פאחם – בית"ר אום אל פאחם (שבת, 15:00, אום אל פאחם) + אחווה אום אל פאחם - מ.ס. פרדס חנה כרכור (שבת, 19:30, אום אל פאחם)

אם פעם תשבו ותספרו כמה קבוצות יש לאום אל פאחם בכל חמש הליגות, אתם צפויים לקבל כנראה סחרחורת, כשהכמות הזו משתנה כמעט מדי שנה. עיר הכדורגל הזו מולידה בכל שנה קבוצות חדשות, בזמן שקבוצות אחרות מתפרקות, אבל מה שיפה הוא שבכל זאת אפשר למצוא בליגה ג' כמה משחקי דרבי בכל עונה. בזמן שמכבי אום אל פאחם משחקת בליגה הלאומית ועירוני ג'ת אלאהלי ניצבת בליגה א', בליגה ג' משחקות יחדיו במחוז שומרון שלוש קבוצות מאום אל פאחם, שאולי תתפלאו לשמוע ששלושתן מוליכות את המחוז אחרי ארבעה מחזורים. למרות שהיא נולדה רק השנה, אחווה אום אל פאחם נמצאת במקום הראשון, כשבית"ר אום אל פאחם הוותיקה (14 שנים בליגה) ניצבת שנייה ובני אום אל פאחם, קבוצה חדשה נוספת, שלישית.

בבית"ר אום אל פאחם מספרים על יריבות ספורטיבית, אבל גם להם ברור שמצפה להם משחק חם בשבת הקרובה. בין 500 ל-700 אנשים צפויים להגיע למשחק, שאמור כמובן לתת אומדן משמעותי יותר לרמתן של השתיים. שעתיים וחצי לערך לאחר המשחק הזה, יריבתן אחווה אום אל פאחם תנסה לשמור על המקום הראשון כשהיא תארח את פרדס חנה. מי שעשוי לגנוב את ההצגה במשחק הזה הוא שוער אום אל פאחם שעונה לשם גלעד שליט. השנה הגיע שליט בן ה-21 לקבוצה ממכבי ברקאי, ולמרות שהוא לא שוערה הראשון של הקבוצה שלו, הוא ממשיך להוות סמל לדו קיום במועדון.

"כשרשמתי אותו בהתאחדות, הופתעתי גם אני מהשם שלו", מספר המאם ג'בארין, חבר הנהלת אחווה על השוער שהגיע מהיישוב השכן מי עמי. "כשעמדתי בתור בהתאחדות, היו 40 אנשים לפני, אבל אחרי שהגשתי את הטפסים, פתאום תוך שתי דקות כבר הכינו לו את כרטיס השחקן, כנראה בגלל השם המיוחד שלו". ג'בארין מוסיף עוד כי "באום אל פאחם מכבדים את מה שקרה השבוע עם החזרתו של גלעד שליט, אבל אנחנו לא מערבים את הנושאים הללו בכדורגל. קיבלנו את גלעד לקבוצה בגלל מי שהוא ובלי שום קשר לשם שלו".

לתגובות: orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully