וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי. ג'יי. וילסון: "לקרדינלס אין מושג מה אעשה"

18.10.2011 / 22:51

הפיצ'ר של טקסס מוכן לוורלד סירייס, נולאן ריאן: "ננצח 2:4". בסנט לואיס בונים על דייויד פריז: "ידענו שהוא יהיה טוב"

הוורלד סירייס כבר ממש מעבר לפינה. מעבר לכל הדיונים על העניין שמביאות או לא מביאות לסדרה טקסס ריינג'רס וסנט לואיס קרדינלס, השורה התחתונה היא שאחת מהן תהיה אלופת ה-MLB ושתיהן ראויות להערכה על הדרך אותה עשו עד סוף אוקטובר. בינתיים, עד שהמשחק הראשון ייצא לדרך בלילה שבין רביעי לחמישי (2:05, ESPN), השחקנים מתכוננים.

בטקסס היו במעמד גם בעונה שעברה, שם הפסידו לסן פרנסיסקו וכעת הם מחפשים את התואר הראשון בתולדות המועדון. המאמן רון וושינגטון, הודה שהוא רק מתחיל לאסוף מידע על היריבה שלו: "ראינו אותם בטלוויזיה, זה כל מה שאנחנו יודעים עליהם. אנחנו צריכים לסמוך על הסקאוטים שלנו ועל התחושות שלנו כשנפגוש אותם. זו דרך נפלאה לשחק בייסבול". סי. ג'יי. וילסון, האס של הריינג'רס, השיג ניצחון פלייאוף בודד, אבל לווישנגטון אין ספק מי יוביל את הקבוצה במשחק הראשון: "הוא מספר אחד שלנו. אני מאמין בו לחלוטין ומצפה ממנו לשבעה- שמונה אינינגים חזקים". וילסון עצמו מצפה למשחק בכיליון עיניים: "התמודדתי מול רוב הליינאפ שלהם לאורך הקריירה, אין להם מושג מה אני הולך לעשות", אמר הפיצ'ר. נולאן ריאן, הנשיא הכל יכול, כבר הימר על תוצאה: "לדעתי זה יגמר ב-2:4 לנו. אני מאושר מהדרך בה אנו משחקים"

בצד השני, הקרדינלס בונים על דייויד פריז, שהפתיע את כולם והבריק בניצחון על מילווקי ב-NLCS. עד לפני שבועיים וחצי, פריז מעולם לא שיחק באוקטובר, אבל אחרי סדרה טובה מול פילדלפיה, הוא התפוצץ על הברוורס עם 12 חבטות ותשע הכנסות רצים בששת משחקי הסדרה. עבור חבריו לקבוצה, זו בכלל לא הפתעה: "זו רק שאלה של בריאות", אמר הכוכב הגדול של הקרדינלס אלברט פוחולס, "לא היה לו מזל עם הפציעות עד היום, אבל ידענו שהוא יכול להיות גדול". ריאן ת'ריו הוסיף: "יש לו כוח אדיר והוא שחקן מאיים מאוד. פשוט תצפו בו".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully