וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא בטוח שמכבי תל אביב היא הפיתרון האידיאלי לכספי"

18.10.2011 / 15:35

השחקן ממתין לתוצאות הפגישה הלילה בין הקבוצות לשחקני ה-NBA, ומקורביו אמרו: "רוצה לשחק בקבוצה בה יבוא לידי ביטוי"

עמרי כספי אמור להחליט בשבוע בקרוב היכן ישחק, כשבסביבתו כבר הבהירו: "ההחלטה תתקבל בימים הקרובים". כספי ממתין לתוצאות הפגישה ב-NBA בין בעלי הקבוצות לאירגון השחקנים, שצפויה להתקיים הלילה. אם הפגישה לא תניב התפתחויות מרעישות, ובמקביל תצא הודעה על דחייה נוספת של פתיחת הליגה – צפוי כספי, השוהה בחו"ל, לשוב לישראל כבר בשבוע הבא.

מכבי תל אביב והפועל ירושלים אחרי עמרי כספי

במכבי תל אביב שוררים חילוקי דעות אם יש לצרף את כספי, אך בקבוצה מדגישים כי הם אינם סוגרים את הדלת – בשלב זה או בעתיד – וידונו על האפשרות לצרף את כספי בימים הקרובים. אופציה נוספת לצירופו של השחקן כוללת חתימה על חוזה והצטרפות רק בינואר, במידה כמובן שהעונה ב-NBA תתבטל.

מכבי תל אביב אינה האופציה היחידה בעבור כספי: אם מכבי יסרבו סופית, ייתכן שכספי יגיע להפועל ירושלים – שם דנים כבר על הנושא ואף הבהירו כבר כי גם הם אינם שוללים את צירופו של השחקן. עם זאת, בסביבתו של כספי לא שוללים, במקביל, את האפשרות כי כספי ישחק בקבוצה ישראלית קטנה יותר. נציגיו של השחקן מגששים בכיוון זה, ומנהלים מגעים ראשוניים עם מספר קבוצות בארץ.

"הרצון הגדול של עמרי כספי הוא לשחק בקבוצה שהוא יוכל לבוא בה לידי ביטוי. במובן הזה, לא בטוח שמכבי תל אביב, עם כל העומס בעמדות 2-3, תהיה הפיתרון האידיאלי בשבילו", אומר היום גורם בסביבתו של כספי ל"וואלה! ספורט".

יש לציין כי הפורוורד של קליבלנד, המעוניין לשוב לישראל, דורש אמנם סכומים נמוכים משמעותית ממה שהיה מרוויח במקומות אחרים, והוא צפוי להסתפק בכ-250 אלף דולר לעונה, סכום דומה לזה שמרוויח ג'ורדן פארמר במכבי – ועדיין, מרבית הקבוצות בארץ אינן יכולות לשאת בתשלום.

בנוסף, יש לזכור שהקבוצה שתחתים אותו תידרש על ידי כספי לשאת בעלויות הביטוח, שצפויות להיות גבוהות מאוד, לאור חוזהו הגבוה של כספי בקליבלנד.

מכבי תל אביב גם ממשיכה במאמציה להשאיל את מילאן מצ'באן, השחקן הסרבי מעוניין אמנם לשחק בפרטיזן בלגרד, אולם בין שתי הקבוצות ישנם פערים כספיים, ובינתיים מכבי אף לא רשמה את מצ'באן למשחקי הליגה ולמשחקי היורוליג.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully