וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גם סנט לואיס עלתה לוורלד סירייס

17.10.2011 / 8:34

הקרדינלס ניצחו במילווקי 6:12, השלימו 2:4 בסדרה ויפגשו את טקסס. מאט הולידיי: "דרך פתלתלה, אבל עשינו את זה"

מילווקי - סנט לואיס 12:6 (2:4 לקרדינלס בסדרה)

שון מרקום לא היה שם לכל אורך הפלייאוף, והוא לא היה שם גם הפעם. המגיש הפותח של מילווקי שוב כשל, דייויד פריז, אחד ממצטייני הפלייאוף עד כה, ניצל זאת עד תום. פריז חבט להומראן בן שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, הוסיף שתי חבטות ושתי ריצות לאחר מכן והעלה את הקרדינלס ליתרון 0:4, ממנו לא שבו הברוורס. המשמעות: הקרדינלס בוורלד סירייס בפעם השלישית בשמונה שנים, מילווקי תסגור לפחות 30 שנה ללא תואר.

זה לא שלסנט לואיס הייתה הגשה טובה כל כך במשחק הזה, אבל זו של מילווקי הייתה ממש מזעזעת. לאחר שהקרדינלס עלו ל-0:4 צימק קורי הארט בהומראן מול אדווין ג'קסון וקבע 1:4. הומר של רפאל פורקאל החזיר ל-1:5, ואז עשתה מילווקי קולות של קאמבק עם הומר של ריקי וויקס ועוד אחד בן שתי ריצות של ג'ונתן לוקרוי. 4:5, מילווקי בדרך הנכונה? לא אם תשאלו את כריס נארבסון ולה טרוי הוקינס, מחליפיו של מרקום. הם הרשו ארבע ריצות נוספות, אחת מהן להומראן של אלברט פוחולס, ופתאום התוצאה לאחר שלושה אינינגים 4:9. בהמשך הגדילה סנט לואיס את היתרון, ולאוהדי הברוורס המאוכזבים לא נותר אלא לסכם את העונה.

"זה היה מטורף", אמר מאט הולידיי, "מסלול פתלתל, אבל מצאנו את הדרך לוורלד סירייס". פרינס פילדר, שכבר הצהיר לפני הפלייאוף שלא ישחק בעונה הבאה במילווקי, סיכם: "אני אוהב את החבר'ה האלה, אני משחק איתם מגיל 18. הארגון הזה היה טוב בשבילי".

בעקבות ההעפלה של סנט לואיס לוורלד סירייס מול טקסס, סדרה שתחל בלילה שבין רביעי לחמישי, ישודר משחק המאנדיי נייט בין ניו יורק ג'טס למיאמי דולפינס ב-ESPN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully