וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "אחרי כל ניצחון שלנו מאמן הולך הביתה"

16.10.2011 / 10:08

בקבוצה התייחסו לעובדה שקלינגר ובלבול הלכו הביתה לאחר משחק נגדם. יצחקי: "כשנשחק בבית שלנו נצבור יותר נקודות"

בעירוני רמת השרון קמו לשבוע חדש עם תשע נקודות בקופה והרבה אמונה להמשך הדרך. המהפך אתמול (שבת) מפיגור 2:0 נגד מכבי פתח תקוה ל-2:3 גרם לשמחה גדולה במועדון והשחקנים חגגו בחדר ההלבשה. הבעלים מאיר יצחקי יודע בדיוק מה הביא לניצחון, ואמר: "אין מה לעשות, בסופו של דבר נקודות מביאים עם השחקנים שנותנים את התחת, יורדים לגליצ'ים ונלחמים על הכבוד שלהם. אני מאמין שגם נגד בני יהודה נביא את הנקודות ונתרומם מהתחתית".

ברמת השרון החמיאו בסיום לתומר סויסה ולאלן מסודי, אך מהר מאוד מסתכלים על המשחק נגד בני יהודה בשבוע הבא. למרות ההבטחות כי המגרש הביתי יהיה מוכן לפני מספר שבועות, הקבוצה תיאלץ להמתין עוד לפחות חודש עד שתחזור לשחק ברמת השרון, ויצחקי הוסיף: "עשינו כל מה שיכולנו אבל יש מסביב אנשים שלא עושים את העבודה שלהם והדברים מתעכבים ופוגעים בנו. אסור לנו לוותר על מגרש ביתי יותר מדי זמן. כשנשחק בבית שלנו נצבור יותר נקודות".

ברמת השרון צחקו אתמול בסיום סביב העובדה כי המשחקים שלהם גורמים לפיטורי מאמנים. לאחר שניצחו בבאר שבע, ניר קלינגר הציע בשידור חי את התפטרותו (מה שיצא לפועל שבוע לאחר מכן), ואתמול פוטר מרקו בלבול לאחר ההפסד לחבר'ה ממורשה, שאמרו לקראת בני יהודה בשבוע הבא: "אבוקסיס צריך לדאוג למקום שלו אם יפסיד לנו, אחרי כל ניצחון שלנו מאמן הולך הביתה".

עם זאת, ברמת השרון מאוכזבים מהתקופה של רומולו הברזילאי, שחתום עד לחודש ינואר, אך בכל מקרה ייעשה ניסיון לשלבו בהתאם לכושרו, מה גם שמצבה הכלכלי של הקבוצה אינו מאפשר חיזוק משמעותי בינואר ולכן מומי זפרן ימשיך לתת הזדמנות ולחפש פתרונות מתוך הסגל הנוכחי.

צפו בעירוני רמת השרון חוזרת מפיגור נגד מכבי פתח תקוה

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully