וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס ריינג'רס עלתה לוורלד סירייס

16.10.2011 / 8:33

הריינג'רס מחצו את דטרויט 5:15 והעפילו לסדרת הגמר בפעם השנייה ברציפות, שם יחכו למנצחת בין סנט לואיס למילווקי

טקסס - דטרויט 5:15 (2:4 לריינג'רס בסדרה)

כך בדיוק עולים לוורלד סירייס. אינינג שלישי עצום של הריינג'רס, שכלל תשע ריצות, סייע להם לשייט במשחק השישי והאחרון בסדרה, ולהעפיל בפעם השנייה ברציפות לסדרת הגמר. זאת, למרות הגשה לא דומיננטית כלל, שבה הפותחים כמעט לא מצליחים לרשום הופעות איכות. אבל מי צריך הופעת איכות כשיש לך התקפה כזו?

הריינג'רס הפכו לקבוצה הראשונה ב-AL מאז היאנקיז של 1998-2001 שעולה לוורלד סירייס פעמיים ברציפות. זה נראה קצת קשה בהתחלה, כשמיגל קבררה חבט להומר הראשון שלו מבין שניים במשחק וג'וני פראלטה הוסיף עוד אחד. ואז הגיע האינינג השלישי מול מקס שרצר האומלל. דאבל של מייקל יאנג הכניס שתי ריצות והשווה ל-2:2, סינגל של אדריאן בלטרה הכניס את יאנג וקבע 2:3. דניאל שלרת' החליף את שרצר עם שחקנים על הבסיסים, אבל לא עצר את הדימום. סינגל של דייויד מרפי הכניס עוד שתי ריצות והעינוי נמשך, כשיאנג חותם אותו בעוד שתי ריצות באינינג ענק - 2:9 לריינג'רס בסיומו, ומכאן התמונה הייתה ברורה. באינינג השביעי הוסיפו יאנג ונלסון קרוז הומרים, וההומראן השני של קבררה במשחק היה לפרוטוקול בלבד. קרוז, אגב, שבר את שיא ההומראנס לסדרת פלייאוף עם שישה.

דרק הולנד השלים ארבעה אינינגים ושני שליש בלבד, ובניצחון זכה אלכסי אוגנדו, שהגיש אינינג אחד שבו סילק את כל הצד בסטרייקאאוטים. הלילה עשויים הריינג'רס לדעת את מי יפגשו בוורלד סירייס, כשמילווקי תארח את סנט לואיס. הקרדינלס ביתרון 2:3, וניצחון שלהם יעלה אותם לגמר הגדול בפעם השלישית בשמונה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully