וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח זכה באליפות ישראל

15.10.2011 / 18:25

שחר צוברי ניצח את השיוט הראשון של היום האחרון, אלא שמשיח הבטיח את זכייתו בשיוט השני. דוידוביץ' ניצחה בנשים

נמרוד משיח זכה היום (שבת) באליפות ישראל בגלשני רוח מדגם "ניל פרייד, שננעלה בשדות-ים. משיח הגיע ליום התחרויות האחרון כשהוא מוביל בשתי נקודות על יריבו המושבע שחר צוברי. המדליסט האולימפי ידע שהוא חייב לנצח בשלושת השיוטים האחרונים של האליפות כדי לנצח. צוברי אכן ניצח את השיוט הראשון, אלא שמשיח ניצח בשיוט השני בעוד צוברי פסל, והמצב הזה וסגר עניין כדי להבטיח לגולש ממכמורת את התואר. משיח ניצח עם 11 נקודות שליליות, צוברי סיים עם 16 ורון אסולין סיים במקום השלישי עם 23 נקודות שליליות.

כזכור, באליפות ישראל לנשים לי קורזיץ איבדה שני שיוטים ביום הראשון, אחרי שפרשה בגלל שלא הרגישה טוב. גם ביום האחרון היא השתתפה רק בשיוט אחד ופרשה מהשניים האחרונים. מעין דוידוביץ' ניצלה את היתרון המוגדל שלה לאורך כל התחרות, והיום היא הבטיחה את זכייתה בתואר לנשים. דוידוביץ' סיימה את האליפות עם 26 נקודות שליליות, ליאור שמעוני סיימה במקום השני ואופיר הלוי סיימה שלישית.

נמרוד משיח, שחר צוביר וגם גולשות הרוח יתפנו עכשיו להכנות לאליפות העולם שתתקיים בדצמבר שבפרת' שבאוסטרליה. מדובר בתחרות השניה מבין ארבע שבהן הגולשים יצברו ניקוד בקרב ביניהם על המקומות למשחקים האולימפיים בלונדון. אגב, גולשי הנוער ייצאו בשבוע הקרוב לאליפות העולם שתתקיים בסרדיניה.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully