וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי נתניה: השקט שלצד הסערה

שירזי נואש להשיג ניצחון ראשון שיאפשר לו להישאר בתפקיד. זנדברג עשוי לפתוח. עטר לא יבצע שינויים בהרכב (ש', 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מעונת 99/00 התקיימו 15 מפגשים בין שתי הקבוצות כאשר הפועל חיפה מוליכה 3:7 במאזן הנצחונות. חמישה משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה.

* מאז חזרה הפועל חיפה לליגת העל נפגשו הקבוצות ארבע פעמים, ואף לא משחק אחד הסתיים בניצחון לקבוצה הביתית.

* הפועל חיפה רשמה העונה את פתיחת הליגה הגרועה ביותר שלה ב-15 השנים האחרונות, אף שבמשך התקופה הזו הספיקה לרדת לליגה הלאומית פעמיים.

*רק בשני משחקים מצאה הפועל חיפה את הרשת העונה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

לא שקט בהפועל חיפה, וזה בלשון המעטה. באימון המסכם החליט ניצן שירזי להשאיר פעם נוספת את ערן לוי מחוץ לסגל, זאת למרות שעתיד המאמן עומד על הכף במחזור הקרוב. הפסד, ושירזי ככל הנראה יחזיר את המפתחות. המאמן יבצע שני שינויים לפחות בהשוואה להרכב שהפסיד להפועל באר שבע לפני הפגרה, כאשר רן אבוקרט יפתח כמגן ימני ואת מקומו בקישור יתפוס חנן ממן. באגף השמאלי, במקום לוי הבעייתי, מתלבט שירזי בין מיכאל זנדברג והישאם כיוואן. "כולם כאן מבינים את חשיבות המשחק", אמר המאמן לשחקניו. "אנחנו חייבים לתת הכל על הדשא ולחזור עם נקודות. זהו רגע האמת שלנו ואני מצפה מכולם לעשות מאמץ אדיר כדי שניראה טוב יותר".

מכבי נתניה:

אחרי הניצחון המרשים על הפועל תל לפני הפגרה, במכבי נתניה רוצים להמשיך את המומנטום החיובי ולטפס לצמרת. באימון המסכם הראה ראובן עטר לשחקניו את ההפסד של הפועל חיפה להפועל באר שבע אך לא הירבה במילים. שחקן בקבוצה התייחס למפגש ואמר: "אי אפשר לדעת איך חיפה תבוא מחר אבל מה שבטוח - הם יבואו להילחם על החיים שלהם ולצאת מהמשבר על חשבוננו. אנחנו צריכים להתרכז במטרות שלנו ולקחת גם מחר שלוש נקודת". עטר לא צפוי לבצע שינויים בהרכב שניצח את הפועל תל אביב, ויקבל בחזרה את סרגיי טרטיאק שהחלים מפציעה ויישב על הספסל.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה - אייל טרטצקי:

למרות שטרטצקי לא ירצה לזכור את פתיחת העונה האומללה - גם מבחינה אישית, גם מבחינה קבוצתית - מחר הוא יהיה חשוב במיוחד לקבוצת התחתית בשל השקט והנסיון שלו, דברים שהפועל חיפה כל כך חסרה במשחקים החשובים הללו. אולי הקפטן הוותיק יספק את המנהיגות שתאפשר לאדומים לחגוג ניצחון ראשון העונה.

מכבי נתניה – חן עזרא

אחרי שהתחיל את העונה בצורה מאכזבת על הספסל, הקשר פתח לראשונה בהרכב לפני שני מחזורים ומאז הוא ב-11 של ראובן עטר. הרבה דובר על הקשר המוכשר שהיה על הכוונת של הפועל תל אביב ומכבי חיפה ומחר, מול הפועל חיפה, הגיע זמנו להתחיל ולקיים. הבישול היחיד של עזרא העונה היה מול בני יהודה במחזור הרביעי, אך השער האחרון שלו היה במחזור ה-32 בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן, הישאם כיוואן (מיכאל זנדברג), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, בן בנימין, קובי דג'אני, ניר נחום, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully