וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל פ"ת: "אם נקל ראש, נופתע"

דרור קשטן הזהיר את שחקניו לפני המפגש עם המלאבסים. גורדנה יחזור להרכב. לנדאו עדיין מתלבט (ש', 19:30, ספ' 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* האדומים אוהבים לארח את הקבוצה של גילי לנדאו: הם ניצחו בכל ששת המשחקים האחרונים.

* המאזן של הכחולים בששת המשחקים הללו הוא משפיל, על גבול השערורייתי: הרשת שלה חוררה 22 פעמים, ממוצע ספיגה של 3.66 שערים במשחק. מסננת, קוראים לזה.

* הניצחון האחרון של פתח תקוה בחוץ על הפועל תל אביב הושג באוגוסט 2004. איליה יברויאן כבש שער ניצחון במחזור הראשון. זה הניצחון היחיד שלה על האדומים בחוץ מאז שנת 1995.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

באימון המסכם שערכה הקבוצה ביום שישי, תירגל המאמן דרור קשטן מספר שינויים מרכזיים ביחס להרכב שהפסיד למכבי נתניה לפני כשבועיים. שי אבוטבול יחליף בקישור האחורי את נוסא איגייבור. הניגרי עבר ניתוח קל להסרת בעיה רפואית וישוב לאימונים בשבוע הבא. קשטן מאוכזב מיכולתם של סלים טועמה ומירקו אורמוש ומי שייתפסו את מקומם בצידי הקישור יהיו אלרואי כהן ורועי גורדנה.

החלוצים, טוטו תמוז ועומר דמארי, שסבלו מפציעות והיו בספק, כשירים וייפתחו, כשמהראן לאלה יתמין על הספסל. דווקא בחוליית ההגנה, שספגה ביקורות על חלקה בתוצאות הלא טובות בשלושת המשחקים האחרונים, ימשיכו ביוואן פרנסמן ומריו פצ'אלקה לקבל קרדיט. קשטן הראה לשחקנים וידיאו ממשחקה של פתח תקוה מול הפועל עכו ואמר להם: "תתייחסו למשחק בשיא הרצינות, לא אקבל שאננות. הם יבואו לסגור את המגרש ואם נקל ראש, נופתע. אנחנו צריכים שער מהיר. תיזהרו מגיא צרפתי ואל תבצעו עבירות מיותרות ליד הרחבה"

הפועל פתח תקוה:

המאמן גילי לנדאו החליט לערוך אימון טניס ולא תרגל את ההרכב לקראת המשחק בבלומפילד, אבל הפתיע את השחקנים כשחילק להם דיסק עם ביצועי הפועל תל אביב ושלח אותם לעשות "שיעורי בית". הסיבה לכך שלא נערכה אסיפה: המאמן הודיע בפעם השלישית ברציפות כי האימון המסכם ייערך ביום המשחק, כלומר מחר בבוקר, ובו יתורגל ההרכב. ללא קשר לאימון שייערך, נראה כי עיקר ההתלבטות של המאמן היא בנוגע לשתי עמדות – המגן הימני ולגבי אנדרה קלדיירה. שניים מבין לורן בן ארי, אייל שן והקשר הברזילאי אמורים לפתוח ב-11. באסיפה אמר המאמן: "עוד לא החלטתי לגבי ההרכב והשיטה", והקרין קלטת הדמיה של סגירות נכונות בעמדות שונות.

יעמדו למבחן

ביוואן פרנסמן (הפועל תל אביב)

למרות שהמשחק מחר תלוי יותר בהתקפה של סגנית האלופה מאשר בהגנה, טעויות נוספות של הבלם ואיבוד נקודות לא יתקבלו על ידי אף אחד אצל האדומים. פרנסמן ספג את רוב האש לאחר ההפסד מול קבוצתו לשעבר מכבי נתניה ויצטרך להזכיר את ימיו הטובים בהפועל מהעונה שעברה אחרת הדרך לספסל תהיה קצרה מאוד עבורו ואולי אף יעלו מחשבות להחליפו בינואר.

אור פישביין (הפועל פתח תקוה)

לא ברור איך גילי לנדאו מצליח לעשות את זה בכל קבוצה שהוא מגיע אליה: להפוך את השחקנים הכי אפורים לשחקני מפתח. עד היום בפתח תקוה לא מבינים איך המאמן שלף את אסף בן מוחה מכדורגל החופים, הזיז את לורן בן ארי לעמדת המגן הימני והעניק קרדיט בלתי נגמר לאור פישביין, לשחקנים חשובים בתוך ההרכב שלו. אם הקבוצה הזו תישאר בליגה עם חלוץ אחד, שלא הצליח להיות שחקן מפתח אפילו בליגה הלאומית, לנדאו יהיה מאמן העונה ללא קשר לזהות האלופה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, אלרואי כהן, רועי גורדנה, טוטו תמוז, עומר דמארי.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי, פביאן סטולר, אנדרה קלדיירה (אייל שן), ג?ונתן אסוס, גיא צרפתי, יניב לוזון, אור פישביין.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully