וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ערן לוי לא בסגל למשחק מול נתניה

14.10.2011 / 13:48

החלוץ שוב יעלה ליציע. סוכנו זועם: "שני שיכורים מנהלים את הקבוצה הזו. ערן שבור מנטלית". כיוואן או זנדברג יחליפו אותו

מי באמת אשם בכל הבלגאן בין ערן לוי להפועל חיפה? בואו לדון איתנו בוואלה! ספורט

הבלאגן בהפועל חיפה מסרב להיגמר. היום (שישי) התברר כי המאמן ניצן שירזי, אשר במידה ויפסיד מחר למכבי נתניה ככל הנראה יסיים את תפקידו בקבוצה, שוב החליט להשאיר את החלוץ ערן לוי מחוץ לסגל, אף על פי שמדובר כנראה במשחק הכי חשוב שהיה לקבוצה העונה.

סוכנו של ערן לוי, משה הר אדיר, תקף היום בצורה חריפה את שירזי ויואב כץ על ההחלטה ההזויה כלשונו: "הדבר המצחיק בכל העניין הוא שניצן שירזי עושה ככל העולה על רוחו בקבוצה, כאילו שהיא שייכת לאבא שלו. הוא איש של קומבינות ומשחק כל הזמן על הקטע של ערן, כאילו שהוא אשם במצב של הקבוצה. שירזי עושה צחוק ממנו וערן פשוט שבור מנטלית.

"האבסורד הוא, שבדקה ה-90 אחרי שכבר הייתה לנו הצעה אחרת, שירזי התקשר וביקש מערן לחזור. כל הסיפור הזה הוא רמאות אחת גדולה. אני לא אומר את זה רק כסוכן של ערן, זה חשוב לי גם כאוהד הקבוצה. שירזי הוא לא האשם העיקרי, אני מאשים את יואב כץ בהתנהלות המצחיקה. האדם הזה חי בלה לה לנד. שירזי משחק פוקר עם הקבוצה והוא לא עושה כלום עם זה. שני שיכורים מנהלים את הקבוצה, משנות ה-60 אני לא זוכר מצב כזה, משהו הזוי. שירזי לא ישים את המפתחות בחיים כי דואג רק לעצמו ולכץ אין אומץ לפטר אותו". שירזי וכץ סירבו להגיב לדברים.

מעבר לדברים, המאמן לא תירגל את ההרכב שאמור לפתוח מחר, אך הוא מתכנן לפחות שני שינויים מהמשחק האחרון, בו הפסידה הקבוצה 2:0 מול הפועל באר שבע. מי שיפתח ככל הנראה כמגן ימני יהיה רן אבוקרט, כאשר את מקומו בקישור יתפוס חנן ממן. באגף השמאלי, במקומו של לוי, מתלבט שירזי בין הישאם כיוואן למיכאל זנדברג. המאמן אמר באסיפה לקראת המשחק: "כולם כאן מבינים את חשיבות המשחק. אנחנו חייבים לתת הכל על הדשא ולחזור עם נקודות. זהו רגע האמת שלנו ואני מצפה מכולם לעשות מאמץ אדיר כדי שנראה טוב יותר".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully