וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לאוהדים: "גם אני לא מרוצה מאיך שהקבוצה נראית"

14.10.2011 / 10:41

במהלך החג נבנתה סוכת מחאה מול בעלי הפועל תל אביב, ששוחח עימם: "כל מה שאתם שומעים זו הסתה נגדי מהתקשורת"

אוהדים של הפועל תל אביב מתקשים להשלים עם התנהלות הקבוצה: במהלך חג הסוכות נבנתה סוכת מחאה מול ביתו של בעלי הפועל תל אביב אלי טביב, ומספר אוהדים נכחו במקום, ממש כמו לפני מספר חודשים אז התכנסו האוהדים מול ביתו כדי למחות על התנהלותו.

טביב, שראה את האוהדים שהמתינו לו מחוץ לביתו, הרגיש צורך לשוחח עימם על הבעיות שקיימות בקבוצה, ואמר כפי שכבר התבטא בעבר: "זו קבוצה חדשה. זה טבעי שיהיו פה בעיות. גם אני כמוכם לא מרוצה מאיך שהקבוצה נראית על הדשא, ואני בטוח שעם הזמן אנחנו נלך ונשתפר".

טביב התייחס במפגש עם האוהדים לתלונות נגדו, והאשים את התקשורת: "כל מה שאתם שומעים זו הסתה של התקשורת נגדי, לחלק מאותם גורמים יש אינטרסים לגרום לי נזק". בשלב הזה ניסו האוהדים לדבר עם הבעלים על האווירה הרעה בקבוצה וההתנהלות הקלוקלת כלפי השחקנים הנוכחיים ואלה שעזבו, אך נותרו ללא תשובה מצידו של טביב.

חשוב להדגיש כי גולת הכותרת הגיעה כאשר מספר אוהדים הציעו במהלך השיחה לרכוש את הקבוצה תמורת כ-12 מיליון שקלים וטביב סירב בתוקף. מדובר בהצעה שגובשה על ידי כמה מהם בתקופה האחרונה, אך בשלב הזה טביב כאמור עומד בסירובו. בהנהלה התייחסו היום בגיחוך להצעה של האוהדים, ואמרו כי אם היה בהצעה שמץ של רצינות, היו נותנים לכך התייחסות רצינית יותר, אך לטענתם מדובר במספר אוהדים אינטרסנטים שמנסים לפגוע בטביב מהקיץ.

בנושא אחר, גילי ורמוט, שחתום בקייזרסלאוטרן, החליט לתבוע את הפועל תל אביב ומתכוון להגיש תביעת בוררות נגד המועדון בשל טענות כי הקבוצה חייבת לו כספים בגובה של כ-100 אלף שקל. בין השאר מדובר בכספים שלטענתו חייבת לו הפועל תל אביב שכוללים הוצאות ניתוח ומשכורת אחרונה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully