וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט נשארה בחיים, מילווקי השוותה

14.10.2011 / 8:56

צמד הומראנים של דלמון יאנג סידר לטייגרס 5:7 על טקסס וקבע משחק שישי. מילווקי ניצחה 2:4 בסנט לואיס והשוותה ל-2:2

דטרויט - טקסס 5:7 (טקסס מובילה 2:3 בסדרה)

הטייגרס עוד לא מוכנים ללכת הביתה והלילה (בין חמישי לשישי) הם האריכו את הסדרה במשחק נוסף לפחות וקבעו ששתי הקבוצות ייפגשו שוב בטקסס בלילה שבין שבת לראשון (2:05, FOX). שני האסים הגדולים של הקבוצות, ג'סטין וראלנדר המארח וסי. ג'יי. וילסון האורח, עלו לגבעה וכמו ברוב הפלייאוף הזה, לא ממש הצליחו להרשים. וילסון נמשה אחרי שישה אינינגים, בהם הרשה שש ריצות ושלושה הומראנים, ורלאנדר היה קצת יותר טוב וסגר 7.1 אינינגים ו-133 הגשות, עם ארבע ריצות חובה ושמונה סטרייקאאוטים.

מחבטי הטייגרס עבדו היטב עם ארבעה הומראנים, שניים מהם של גיבור המשחק דלמון יאנג, שממשיך להיות חד בפלייאוף. טקסס הגיעה לורלאנדר כבר באינינג הראשון ועלתה ליתרון, אלא שפצצה של אלכס אבילה והראשונה של יאנג קבעו מהפך. ג'וש המילטון השווה, אבל הטייגרס הכריעו את המשחק באינינג שישי של ארבע ריצות. הומראן של ריאן רבורן כבר קבע 2:7, לפני שנלסון קרוז, שנמצא בכושר מטורף, הפציץ הומראן חמישי בסדרה (שווה לשיא כל הזמנים בסדרת פלייאוף). פיל קוק נכנס לסגור במקומו של חוסה ולורדה העייף, הרשה ריצה אחת, אבל הצליח לגמור את המשחק, כדי להשאיר את הטייגרס בחיים.

סנט לואיס - מילווקי 4:2 (מילווקי משווה את הסדרה ל-2:2)

הברוורס כבר ראו איך כל העבודה הקשה בהשגת יתרון הביתיות מול הקרדינלס מתמוססת להם, כשהפסידו פעמיים ברציפות. סולו הומראנים של מאט הולידיי ואלן קרייג על רנדי וולף, הגדילו את התסכול במילווקי והעלו את המארחים ל-0:2 מהיר. מאותו רגע, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. וולף הרגיע את המצב והרשה רק עוד שתי חבטות עד שהוחלף בסיום האינינג השביעי וההתקפה התעוררה והשיגה את המהפך מדאבל של ג'רי הריסון ג'וניור, סינגלים של יונייסקי בטנקורט וריאן ברון ועוד טעות בהגנת הקרדינלס. ג'ון אקספורד, שעדיין לא ספג ריצה בסדרה, שמר בהצלחה והסדרה המרתקת הזו תימשך הלילה (2:05, ESPN) במשחק האחרון בסנט לואיס לפני החזר למילווקי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully