וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ממשיך לשייט

13.10.2011 / 9:33

נלסון קרוז לא עוצר ועוד הומראן שלו באינינג ה-11 שם את הריינג'רס מרחק ניצחון אחד מהוורלד סירייס. גם הקרדינלס ניצחו

דטרויט - טקסס 7:3 (טקסס מובילה 1:3 בסדרה)

רק לפני יומיים, עלו שתי הקבוצות למשחק השני בטקסס, שנדחה ביממה בעקבות הגשם. במצב של שויוון 3:3 באינינג ה-11, נלסון קרוז מהריינג'רס עלה לחבוט וירה לגראנד סלאם מנצח. הלילה (בין רביעי לחמישי), ההיסטוריה שוחזרה באופן כמעט מדויק. גם הפעם הגענו ל-11 אינינגים וגם הפעם היה זה קרוז, עם הומראן של שלוש ריצות, שסגר עניין, בדיוק באותה תוצאה והעלה את הטקסנים ליתרון מבטיח של 1:3 בסדרה, בדרך הבטוחה לוורלד סירייס שני ברציפות.

דטרויט, שאמש ניצחה וחזרה לתמונה, עלתה ליתרון 0:2 מדאבל של מיגל קבררה, אלא שבאינינג השישי הפכה טקסס את התוצאה מדאבל של איאן קינסלר ועוד סינגלים של אלביס אנדרוס ומייקל יאנג, כולם על הראש של ריק פורסלו, הפותח של דטרויט, שיצא אחרי 6.2 אינינגים. ברנדון אינג' השווה ל-3:3 עם סולו הומראן באינינג השביעי, כדי לשלוח את המשחק לאקסטרה אינינגים, שם כאמור מצאה טקסס את הניצחון, כשאחרי סינגל של מייק נאפולי, שהעלה אותה ליתרון, הגיע הפצצה של קרוז.

את הניצחון רשם סקוט פלדמן, את ההפסד הקלוזר של הטייגרס חוסה ולורדה, שעד עכשיו דווקא חווה פלייאוף די מוצלח. הלילה ב-22:19 ייפגשו שתי הקבוצות למשחק החמישי בדטרויט, בו יעלו האסים הגדולים ג'סטין ורלאנדר המארח וסי. ג'יי. וילסון האורח. ניצחון של טקסס ישלח אותה כאמור לוורלד סירייס, הפסד של הריינג'רס יחזיר את הסדרה לארלינגטון.

סנט לואיס - מילווקי 3:4 (סנט לואיס מובילה 1:2 בסדרה)

האם הקרדינלס מתכננים לנו הפתעה נוספת. הלילה הם ניצחו בפעם השנייה ברציפות את מילווקי ויוכלו לגמור את הסדרה עם שני ניצחונות בית נוספים. אינינג ראשון גדול, בו השיגו את כל ארבע הריצות שלהם, נתן לקרדינלס את הניצחון. הברוורס כמעט השוו במהירות, כשכבר לאחר שלושה אינינגים נקבעה תוצאת המשחק ומשם והלאה התפתח קרב פיצ'ינג.

כריס קרפנטר, שהשיג את הניצחון השלים חמישה אינינגים בהם הרשה את שלוש ריצות, כשאחריו הבולפן עושה עבודה גדולה ולא מאפשר אף חבטה עד לסיום. ג'ייסון מוטה שמר בהצלחה. אלברט פוחולס המשיך בכושרו הטוב וחבט ל-2 מ-2 בתוספת שתי הולכות. דיוויד פריז גם כן לא עוצר וחבט בשלושה מתוך ארבעת ניסיונותיו. יובאני גאייארדו המפסיד הוחלף גם הוא אחרי חמישה אינינגים, כשגם הבולפן של הברוורס לא ספג ריצה, אבל מילווקי לא הצליחה להשוות, בעיקר בגלל יום חלש של פרינס פילדר וריאן ברון, שחבטו יחד ל-1 מ-6.

המשחק הרביעי ייערך הלילה (2:05) כשמי שייפתחו הם קייל לוהש בסנט לואיס ורנדי וולף במילווקי, שיודעת שפשוט אסור לה להפסיד שוב.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully