וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טיבו ייפתח בדנבר, דרק מייסון עובר ליוסטון

12.10.2011 / 10:45

הקוורטרבק, שהחליף בהצלחה את קייל אורטון מול סן דייגו, ישמור על מקומו. אוקלנד ניצחה את יוסטון עם עשרה שחקני הגנה

בדנבר ברונקוס נושבות רוחות השינוי. לאחר שקייל אורטון נראה אבוד במהלך ההפסד לסן דייגו במשחק האחרון של הקבוצה, טים טיבו עלה להחליפו והוביל קאמבק מרשים שהסתיים רק עם זריקת "הייל מרי" לא מוצלחת בשניות הסיום. כנראה שהצעד הבא היה בלתי נמנע וכעת הקבוצה מסר כי טיבו יעלה בתור הקוורטרבק הפותח של הקבוצה במשחק הקרוב.

דנבר לא תשחק בשבוע הקרוב, כך שמשחקו הראשון של טיבו כפותח העונה ייערך דווקא במיאמי, מול הדולפינס, במדינה בה פרץ לתודעה בתור הקוורטרבק של מכללת פלורידה גייטורס. השחקן נשמע מוכן למשימה: "יש לי ציפיות מעצמי, ואני רוצה להגשים אותן. לא איכפת לי מה אחרים מצפים ממני". מאמנו בפלורידה אורבן מאייר הוסיף: "אני שמח מאוד בשבילו, אבל הוא תלוי במה שהשחקנים סביבו ייתנו וברמה בה הקבוצה תשחק. אני מאמין שהוא יכול להצליח בליגה". מאמן הברונקוס ג'ון פוקס, התייחס לאורטון, שהגיע לפני שלוש עונות בקול תרועה משיקגו, אך כעת מאבד את מקומו בהרכב: "הוא קיבל את החדשות כמו גבר, בדיוק באותה צורה בה עשה כל דבר בקבוצה הזו עד היום".

הרומן של דרק מייסון וניו יורק ג'טס נגמר מהר מאוד. התופס הותיק ונהדר, ששיחק בשש השנים החולפות בבולטימור רייבנס ומתקרב לכיוון 1,000 התפיסות בקריירה (כרגע הוא מחזיק ב-937), הגיע לניו יורק בתחילת העונה, אך לא התאקלם וכעת הוא עובר ליוסטון טקסאנס, שיתנו לג'טס בחירת דראפט עתידית בתמורה. בחמישה משחקים במדי הג'טס, שמחזיקים במאזן שלילי של שני ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, תפס מייסון 13 כדורים בלבד.

לאחרונה נפוצו שמועות מכיוון הקבוצה, לפיה מספר שחקני התקפה נכנסו למשרדו של המאמן רקס ריאן במטרה להתלונן על הסגנון ההתקפי בו הקבוצה משחקת, כמו גם על רמת משחקו של הקוורטרבק הצעיר מארק סאנצ'ז. לאחר ההפסד לפטריוטס ביום ראשון, הכחיש ריאן את השמועות בצורה גורפת, אך שחרורו של מייסון, שאמר שלקבוצה יש "חורים שצריך לתקן" וישב על הספסל במשך רוב ההפסד לניו אינגלנד, כשאת מקומו תופס הרוקי ג'רמי קרלי, אולי יעיד אחרת.

הטקסאנס, שאיבדו אחד התופסים הטובים בליגה אנדרה ג'ונסון, לתקופה לא ידועה בשל פציעה ברגלו, נזקקו לכוח התקפי חדש וינסו למצוא אותו עם דרק מייסון, בתקווה להתאושש מההפסד לאוקלנד ביום ראשון ולהמשיך את המרוץ לפלייאוף.

ואם כבר עסקנו באוקלנד, הנה משהו מעניין. הניצחון על יוסטון היה אמוציונאלי מאוד בשביל הריירדס, לאחר שאל דייויס, בעלי הקבוצה המיתולוגי, הלך לעולמו ביום שבת. בסיום המשחק, לאחר שהסייפטי מייקל האף חטף את הכדור בשניות האחרונות ממסירה של הקוורטרבק של יוסטון מאט שאוב והבטיח את הניצחון, המאמן יו ג'קסון, אסף את שחקני קבוצתו ואמר להם: "לאל הייתה יד בניצחון הזה".

אומנם המשפט נשמע סנטימנטלי יותר ממוחשי, אבל כנראה שבאוקלנד מתכוונים לדברים בצורה שונה מעט. הריידרס עלו לאותו מהלך מנצח, עם עשרה שחקני הגנה בלבד מול 11 תוקפים של יוסטון ובכל זאת הצליחו לחטוף את הכדור. אל דייויס היה מרוצה.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully