וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ת'יאו אפשטיין בדרך לשיקגו קאבס

12.10.2011 / 1:12

ה-GM המוערך ינסה לעשות בשיקגו את מה שעשה בבוסטון, אותה הוא עוזב, ולהביא לקבוצה אליפות לאחר יותר ממאה שנה

ב-2004 הוא עזר לבוסטון רד סוקס לשבור קללה בת 86 שנים, החל מ-2012 ת'יאו אפשטיין ינסה להביא לשיקגו קאבס אליפות לאחר בצורת של יותר ממאה שלמה. הלילה (בין שלישי לרביעי) התקבלו דיווחים ראשוניים על כך שאפשטיין, ה-GM המוערך שתחתיו זכו הרד סוקס פעמיים בוורלד סירייס, ב-2004 וב-2007, צפוי בקרוב לסכם בעיר הרוחות, בקבוצה שלא זכתה בתואר מאז 1908.

מזה שבועות רבים דווח בתקשורת האמריקאית כי אפשטיין, לו נותרה עוד עונה בחוזה בבוסטון, צפוי לעזוב כבר בחורף הנוכחי. הבעלים של הרד סוקס ג'ון הנרי אף התבטא בנושא ואמר כי "לא הנישואים בין הצדדים אינם נצחיים". אפשטיין ביצע רכישות יקרות בחורף שעבר, כשצירף לרד סוקס את אדריאן גונזאלס וקרל קרופורד, שנה לאחר שהחתים את המגיש ג'ון לאקי. גונזאלס הצטיין בחצי העונה הראשונה שלו בעיר השעועית, לאקי וקרופורד לא הצדיקו את ההשקעה עד כה.

בשיקגו תהיה המשימה של אפשטיין מורכבת. הקבוצה צמאה לאליפות, אבל מתרסקת שנה אחר שנה. אחד היעדים שלה יהיה, כנראה, אלברט פוחולס מסנט לואיס, שיהפוך לשחקן חופשי מייד לאחר סיום הפלייאוף. אגב, גם הספקולציות שטרי פרנקונה, שעזב את הרד סוקס מיד לאחר כישלון ספטמבר הגדול, יאמן את הקאבס עדיין קיימות. רובין ונטורה הוצג היום כמאמנה החדש של הקבוצה השנייה של העיר, הווייט סוקס. "ידעתי שכשאתחייב על המשרה אוכל לקחת אותה", אמר ונטורה, "אני בטוח בעצמי שאצליח".

בינתיים, בניו יורק יאנקיז אמר מאמן הקבוצה ג'ו ג'ירארדי כי מטרתו הראשונה והעיקרית היא חיזוק הרוטציה. "זו המשימה שלנו", אמר, כשהוא מתייחס גם לעניין סי.סי. סבאת'יה. למגיש חוזה לעוד ארבע שנים, אולם יש לו סעיף מילוט כבר בחורף הנוכחי, ואם יממש אותו ייוותרו הפסים בלי אס לרפואה בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully