וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: למרות שחזר לפעילות, פידליס עדיין פצוע

הדס גרינברג

11.10.2011 / 13:15

הבלם שב לאימונים, אבל עדיין מתלונן על כאבים ברגלו, מה שעלול לעכב את חזרתו. פלצ'וק עשוי לשוב להרכב נגד אשדוד

בלמה של הפועל עכו דימקאו פידליס, ששב אתמול (שני) לאימונים, עדיין מתלונן על כאבים ברגלו. מסתבר כי הבלם שעבר אבחנה ראשונית לפיה הוא סובל משבר מאמץ לפני כחודש ונמצא מאז מחוץ לכל פעילות, עבר בדיקות נוספות על ידי הרופאים של מכבי חיפה. דוקטור בצלאל פסקין ודוקטור עמי ברבר גילו כי לא מדובר בפציעה חדשה אלא בפגיעה מחודשת באיזור בו סבל משבר מאמץ לפני כשנתיים, מה שעלול לסבך את חזרתו.

נכון לעכשיו ועל אף העובדה כי הבלם מנסה להתאמן לבד, קשה להעריך מתי ישוב לפעילות. על אף העובדה שאדי גוטליב הצעיר ממלא את מקומו במרכז ההגנה ומגלה יכולת טובה, בצוות המקצועי מקווים כי פידליס, שנחשב למעוז ההגנה, ישוב כמה שיותר מהר.

לאחר שסבלה בשנים האחרונות מבעיות משמעת של הזרים שבין היתר לא שבו בזמן מחופשת מולדתם, השנה נראה כי הזרים החדשים מתנהלים באופן הראוי כאשר אלכסנדר דוידוב וגם סטפן שצ'פוביץ' שבו בזמן והחלו את ההכנות למשחק מול מ.ס אשדוד יחד עם הקבוצה. סינטאיהו סולליך שמתאמן עם הנבחרת הצעירה ישוב מחר לאימונים עם קבוצתו וצפוי גם השבת לפתוח בהרכב. בעכו מאוד מרוצים מהיכולת של הקשר/חלוץ שהושאל ממכבי חיפה.

ניקולאס פלצ'וק, שלא שותף במחזור הקודם, החלים מפציעה ועשוי לשוב להרכב בשבת, כשייתכן שזה יהיה על חשבונו של אבי כנפו. עד היום מכרה עכו קרוב לאלף מנויים, מספר חסר תקדים לקבוצה, כאשר אין ספק שהאיצטדיון החדש בעיר החזיר אוהדים רבים לקבוצה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully