וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים עם ציבונה זאגרב, דונייצק וגארבלין

11.10.2011 / 13:42

הקבוצה של עודד קטש הוגרלה לבית א' במפעל האירופי השני בחשיבותו. משחקי שלב הבתים ייפתחו ב-15 בנובמבר

הגרלת שלב הבתים של היורוקאפ שנערכה היום (שלישי) בברצלונה קבעה שהפועל ירושלים תשחק בבית א', לצד ציבונה זאגרב, בי סי דונייצק וגראבלין. משחקי שלב הבתים ייפתחו ב-15 בנובמבר ויימשכו עד ה-20 בדצמבר, כששתי הראשונות בכל אחד משמונת הבתים יעפילו לשלב הבא.

16 העולות ישובצו לארבעה בתים נוספים, מהם יעפילו שמונה הראשונות לרבע הגמר, והמנצחות בשלב הנוקאאוט ישחקו בפיינל פור ב-14 וב-15 באפריל.

מונס של אריק שיבק תשחק בבית ח' עם אלבה ברלין, בודצ'נוסט וזגורזלץ'. נימבורק של ננו גינצבורג שובצה לבית ג' עם אריס סלוניקי, לוקומוטיב קובאן וכרונינגן. בבית ז' ייפגשו בנטון טרוויזו של גל מקל וספרטק סנט פטרסבורג של יותם הלפרין, יחד עם באיירן מינכן וסדויטה זאגרב.

ציבונה זאגרב, שהתבזתה ביורוליג אשתקד וסיימה את שלב הבתים הראשון במאזן 10:0, תשחק לראשונה אחרי כמעט 20 שנה במפעל השני בחשיבותו אחרי שהודחה על ידי ריטאס וילנה במוקדמות היורוליג, ותנסה להתעודד מחזרתו של יוקה וראנקוביץ' לקווים. המאמן הקרואטי יתבסס בעיקר על השילוב בין הרכז האמריקאי בריאן צ'ייס לפורוורד המוכשר דמיאן רודייז.

בי סי דונייצק מגיעה עם יומרות רבות למפעל אחרי שהחמיצה את האליפות באוקראינה ברגע האחרון בעונת הבכורה של סשה אוברדוביץ' כמאמנה. הנשק העיקרי של דונייצק הוא ראמל קרי, שמכיר היטב את הבלטות במלחה, ולצידו נמצא דמרכוס נלסון, שהיה מועמד למכבי תל אביב הקיץ.

גרבלין, שהודחה גם היא ממוקדמות היורוליג, זכתה בשנה שעברה בגביע הצרפתי וחזרה לזירה האירופית אחרי מספר שנות היעדרות. שבעה מכוכביו של המאמן כריסטיאן מונשו ימשיכו גם העונה, בהנהגתו של יאניק בוקולו.

עודד קטש הגיב לתוצאות ההגרלה, ואמר: "אנו שמחים על התחלת הדרך האירופאית שלנו והגרלת שלב הבתים היא הצעד הראשון במפעל זה. אנחנו כבר מחכים לתחילת המשחקים. כל הקבוצות במפעל הזה חזקות, נלמד ביסודיות את הקבוצות שאיתנו בבית ונתכונן אליהן ברמה הגבוהה ביותר. המפעל האירופאי חשוב להפועל ירושלים והוא אחד היעדים המרכזיים שלנו העונה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully