וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: תמוז ודמארי בספק להפועל פתח תקוה

11.10.2011 / 19:00

שני השחקנים שסובלים מפציעות ערכו אימון קל בוולפסון. שי אבוטבול יחליף את איגייבור. איתי שכטר ביקר את השחקנים

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת. אחרי סיומה של פרשת אביחי ידין, שנקנס ושב להתאמן עם הקבוצה, נראה דרור קשטן במצב רוח טוב למרות ההתקפה התקשורתית עליו השבוע, והאדומים מקווים לשמור על האווירה הטובה לפחות עד שבת.

מי שיחסר בסגל של קשטן הוא נוסא איגייבור שעבר הליך ניתוחי ביום חמישי האחרון להסרת טחורים והוא אמור לנוח כעשרה ימים. בקבוצה מקווים כי הקשר יהיה כשיר כבר למשחק מול איינדהובן בליגה האירופית ביום חמישי הבא. באימון אחר הצהריים ערכו טוטו תמוז ועומר דמארי אימון קל בצד, וכרגע שניהם בספק למשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת.

תמוז סובל מכאבים חזקים ונמצא בספק גדול ואילו לגבי דמארי ייתכן ויעלה עם זריקה. מי שלא יהיה כשיר למשחק הוא הקשר הניגרי נוסא איגייבור. בשל חסרונם מהאימון, תרגל דרור קשטן גם את רועי גורדנה וגם את אלרואי כהן בהרכב, אך תמונה טובה יותר תתקבל ביום חמישי כשהקבוצה תשוב לאימונים ושני החלוצים ישובו לאימונים מלאים. כרגע נראה שסלים טועמה ומירקו אורמוש יאבדו את מקומם בהרכב מסיבות מקצועיות. גם בהרכב החסר שתורגל הערב, השניים לא נכללו ב-11.

אתמול הזמין קשטן את איתי שכטר לאסיפת הקבוצה וביקש מחלוץ קייזרסלאוטרן לדבר עם חבריו לשעבר על הקשיים בליגה הגרמנית. "רמת האימונים שם הרבה יותר קשה מהארץ וצריך לעבוד הרבה בכדי להצליח, אין מקום להתלונן", אמר שכטר. "הרמה המנטלית שם הרבה יותר גבוהה וצריך לקחת דוגמה משם ולעבוד קשה, כי רק בדרך הזו נצליח".

(עדכון ראשון: 13:28)

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully