וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "הפועל חיפה תנסה לחזור לחיים על חשבוננו"

הדס גרינברג

11.10.2011 / 12:28

בקבוצה מקווים להמשיך במומנטום. מוגרבי, שנעדר ממספר אימונים, אמור לעמוד לרשות עטר, שצפוי להמשיך עם אותו הרכב

במכבי נתניה נמשכות ההכנות למשחק מול הפועל חיפה בשבת. אחרי הניצחון על הפועל תל אביב במחזור הקודם, בקבוצה מקווים להמשיך את המומנטום הטוב שהביא אותם עד למקום הרביעי בטבלה עם 13 נקודות.

על אף העובדה שהקבוצה תפגוש את חיפה שנמצאת במשבר עמוק עם נקודה אחת בלבד מתחילת העונה, בנתניה לא מזלזלים ביריבה, ואמרו היום (שלישי): "הם מנסים בכל דרך לחזור לחיים ובשבת הם ינסו את זה על חשבוננו, כך שלא מצפה לנו משחק קל, אבל כל מה שמעניין אותנו זה להמשיך לצבור נקודות ולנסות להתבסס כמה שיותר למעלה גם השנה".

אין ספק שלמרות המחזורים הראשונים בהם גמגמה נתניה ביכולת פושרת, נראה כי הקבוצה התוססת שהכרנו בשנה שעברה חזרה לעצמה, ולמרות עזיבת שחקנים חשובים בקיץ כמו דלה ימפולסקי ואוראל דגני, בקבוצה עדיין מכוונים לעבר השגת כרטיס לאירופה השנה. מוחמד כליבאת, עומרי בן הרוש ועידו לוי, שמשתייכים לנבחרת הצעירה, יסיימו היום את מחנה האימונים של הנבחרת במשחק מול הפועל באר שבע ומחר יצטרפו לקבוצה ולהכנות לשבת.

פיראס מוגרבי שנעדר ממספר אימונים בשל מחלה יהיה כשיר ויעמוד לרשותו של ראובן עטר בשבת לאחר ששב לאימונים. המאמן צפוי להמשיך עם ה-11 שניצחו את הפועל תל אביב, כשבן בנימין ששב להרכב על חשבונו של כליבאת ימשיך ב-11, בעוד כליבאת ימתין להזדמנות שלו מהספסל. ירדן כהן שנחשב להבטחה צעירה והגיע הקיץ מנצרת עלית עדיין מתקשה לקבל את ההזדמנות שלו מעטר, כאשר הפעם הראשונה והאחרונה שהוא קיבל דקות בליגה הייתה במחזור הראשון מול מכבי חיפה אז נכנס כמחליף 15 דקות לסיום.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully